Cyntax Postad 2 Februari , 2007 Rapport Postad 2 Februari , 2007 Jag har lite kontakter i spelbranschen och det snackas ganska mycket om en nytt alternativ till Neteller/Paypal/Moneybookers. YouTeller.com kan vara något i framtiden? Ni som är sajtrepresentanter här på forumet kanske kan berätta om detta är något ni kommer att titta på och kanske satsa på i framtiden? Öppnar i mars. Citera
tetris Postad 2 Februari , 2007 Rapport Postad 2 Februari , 2007 Jag har hört från olika källor att det verkar vara massa e-wallets på G. Förhoppningsvis kommer detta medföra hårdare konkurrens, vilket i slutändan borde ge oss konsumenter en bättre produkt med lägre avgifter. Dock kommer det förmodligen också dyka upp en hel del sämre mindre seriösa företag, men de brukar ofta väldigt snabbt sollas bort. Citera
Cyntax Postad 2 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 2 Februari , 2007 Jag har hört från olika källor att det verkar vara massa e-wallets på G. Förhoppningsvis kommer detta medföra hårdare konkurrens, vilket i slutändan borde ge oss konsumenter en bättre produkt med lägre avgifter. Dock kommer det förmodligen också dyka upp en hel del sämre mindre seriösa företag, men de brukar ofta väldigt snabbt sollas bort.och risk att någon kånkar och man blir blåst på degen? Citera
shombol Postad 2 Februari , 2007 Rapport Postad 2 Februari , 2007 Fees Deposit Funds: Credit Card - 3.50% plus $0.50 Lite billigare än neteller men 3.5% utan tak är väll endå inte något man jublar över.. Citera
Cyntax Postad 2 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 2 Februari , 2007 MartinsPoker har nappat på det iaf. Citera
tetris Postad 4 Februari , 2007 Rapport Postad 4 Februari , 2007 Nu börjar Full Tilt Poker med en ny deposit metod: http://www.MyWebATM.com. Någon som hört om dem tidigare eller är dem helt färska på marknaden? Kommer förmodligen växa ordentligt då det gissningsvis kommer bli full tilt pokers största sammarbetspartner gällande insättningar och uttag. Citera
thefman Postad 4 Februari , 2007 Rapport Postad 4 Februari , 2007 mywebATM ser ju lovande ut. Någon som har erfarenhet av dom? Citera
thefman Postad 4 Februari , 2007 Rapport Postad 4 Februari , 2007 mywebATM ser ju lovande ut. Någon som har erfarenhet av dom? verkar inte gå att regga som svensk. Citera
Cyntax Postad 4 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 4 Februari , 2007 Spontant tycker jag att det ser ut som att YouTeller verkar vara bättre för oss i Europa och MyWebATM är för jänkarna. YouTeller har uttag/insättning till bankkonto/kreditkort. (bankkonto verkar bara fungera till U.K.-konton (och ganska dyrt ändå)) Att andvända kreditkortet ser ut att vara det enda alternativet. Jag kommer inte att använda YouTeller eller MyWebATM - som det ser ut just nu. Det finns mycket bättre alternativ. Citera
lindl Postad 4 Februari , 2007 Rapport Postad 4 Februari , 2007 Jag kommer inte att använda YouTeller eller MyWebATM - som det ser ut just nu. Det finns mycket bättre alternativ. Om du har koll på de bästa alternativen så kläm gärna fram det! Jag har kollat runt lite och tycker https://www.epassporte.com/ verkar bra Mvh Citera
Uppenberg Postad 4 Februari , 2007 Rapport Postad 4 Februari , 2007 vadå, neteller ska väl inte lägga ner sin verksamhet? Citera
sooraw Postad 4 Februari , 2007 Rapport Postad 4 Februari , 2007 nej men de tar ett fruktansvart overpris pa sn tjanst Citera
Cyntax Postad 4 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 4 Februari , 2007 Om du har koll på de bästa alternativen så kläm gärna fram det! Jag har kollat runt lite och tycker https://www.epassporte.com/ verkar bra Mvh Jag slussar pengarna via Neteller till en sajt som har utbetalning till bankkonto eller Visa. För att den sajten inte ska bli sur så spelar jag lite där också... men mycket lite jämför med mina huvudsajter. Citera
shombol Postad 4 Februari , 2007 Rapport Postad 4 Februari , 2007 Jag slussar pengarna via Neteller till en sajt som har utbetalning till bankkonto eller Visa. För att den sajten inte ska bli sur så spelar jag lite där också... men mycket lite jämför med mina huvudsajter. till vilken $kurs får du då? bättre eller samma som neteller? Citera
thefman Postad 4 Februari , 2007 Rapport Postad 4 Februari , 2007 Jag slussar pengarna via Neteller till en sajt som har utbetalning till bankkonto eller Visa. För att den sajten inte ska bli sur så spelar jag lite där också... men mycket lite jämför med mina huvudsajter. Vad är deras avgifter? Vad ligger cashout taket på? Vore sweet om du skulle vilja länka här i tråden eller PM. Självklart kommer man lira på siten för att inte få pengarna låsta pga "pengatvätt". Citera
Cyntax Postad 4 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 4 Februari , 2007 till vilken $kurs får du då? bättre eller samma som neteller?Med tanke på att jag bor i Finland ... så kanske man kan räkna ut?Vad är deras avgifter? Vad ligger cashout taket på? Vore sweet om du skulle vilja länka här i tråden eller PM. Självklart kommer man lira på siten för att inte få pengarna låsta pga "pengatvätt".Jag har redan sagt för mycket om det där. Se mitt svar till shombol. Tillbaka till Topic nu va Citera
thefman Postad 4 Februari , 2007 Rapport Postad 4 Februari , 2007 Med tanke på att jag bor i Finland ... så kanske man kan räkna ut?Jag har redan sagt för mycket om det där. Se mitt svar till shombol. Tillbaka till Topic nu va Eftersom du cashar ut i Euro så måste det alltså vara en b2b site? Kan vara jag som har vart vaken för länge dock... Citera
baller Postad 6 Februari , 2007 Rapport Postad 6 Februari , 2007 Youteller.com, a new payments processor which says it will be open for business in March this year appears to be falsely claiming to be certified by the UK Financial Services Authority (FSA). beware Citera
Cyntax Postad 6 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 6 Februari , 2007 bewareVar hittade du det?Undrar vad MartinsPoker tänker om det...? Citera
baller Postad 7 Februari , 2007 Rapport Postad 7 Februari , 2007 http://www.poker.se/nyhet.php?artid=1090 Nu kom det inte därifrån men där har du en summering av det iaf Citera
Recommended Posts