Appel Postad 1 Februari , 2007 Rapport Postad 1 Februari , 2007 Nu har Full tilt lagt till en ny produkt i vid uppsigning; en snygg ribbstickad mössa. http://www.pokerforum.nu/forum/showthread.php?t=27715 Citera
Kometen Postad 1 Februari , 2007 Rapport Postad 1 Februari , 2007 Jag är säkert helt lost nu, men Europer kunde inte handla i shoppen på FTP? Citera
Bananmannen Postad 8 Februari , 2007 Rapport Postad 8 Februari , 2007 Hej! Går det att köpa goodies för pengar? Alltså inte för FP poängen utan cash??? Jag spelar t.ex. 0.25-0.50 och 0.5-1$ poker och jag kommer ju aldrig att komma upp i t.ex 8000 poäng! Jag kanske rakar 200$ i månaden vilket skulle ta minst 3 år för mig att komma upp i! Om det inte går, finns det ingen highroller som vill sälja en goodie till mig, för SEK? Om du t.ex har 50.000poäng lr så=) Mvh Henrik Citera
baller Postad 8 Februari , 2007 Rapport Postad 8 Februari , 2007 garanterat finns det någon som vill sälja dig något från shopen, om du annonserar som "köpes" under köp och sälj så får säkert napp... Citera
ludomir Postad 8 Februari , 2007 Rapport Postad 8 Februari , 2007 Någon som vet om det finns bild på denna ribbstickade mössa? Citera
Appel Postad 8 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 8 Februari , 2007 ... Jag sitter här med en mössa framför mig... Men det kanske inte hjälper dig så mkt iof... Ska se om jag kan på ngt sätt fota den och lägga upp bilden. Jag är inte den BÄSTA när det gäller sådana saker.. Citera
Recommended Posts