coppen Postad 1 Februari , 2007 Rapport Postad 1 Februari , 2007 Har sökt lite men inte funnit något svar. Någon som vet hur man får sina pengar från Pokerlocko, tänkta ta ut hälften av det jag har, ca 700 dollar. men hur fan gör man??? Jag satte in pengarna med kreditkort + har fått bonus + vinst. Hur funkar checken? Vad är avgiften från banken. Och nej, supporten svarar inte? Finns det någon representant i Sverige man kan åka och banka på dörren till? Tacksam för svar. Citera
Kornone Postad 1 Februari , 2007 Rapport Postad 1 Februari , 2007 Föreningssparbanken sa till mig att checken jag fick från dom var för osäker så dom var tvungna att skicka över den till US igen för någon sorts kontroll, vilket skulle kosta ännu mer i avifter. Nu tog jag ut en liten summa så jag har struntat i de. Men hörde en annan poolare som fick det att funka på SEB, typ hundring i avgift. Citera
kfluffie Postad 1 Februari , 2007 Rapport Postad 1 Februari , 2007 Har sökt lite men inte funnit något svar. Sökte iaf på "pokerloco" och denna kom överst förutom din tråd: http://www.pokerforum.nu/forum/showthread.php?t=14791&highlight=pokerloco Mvh, KF! - Keap it Real! Citera
Recommended Posts