Smackboy Postad 5 April , 2007 Rapport Share Postad 5 April , 2007 Baggan är nog min idol tror jag. Han lär ju vara ett sånt där pokerproffs! Sen en pokerrelaterad fråga. Den handen när du blir trebetad pre och floppar set mot baggan. Är det rent allmänt bäst att leda floppen där? Vilka händer leder du ut med där? Jag leder väldigt sällan ut på floppen när jag blivit trebetat pre, därför jag undrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Prot Postad 6 April , 2007 Rapport Share Postad 6 April , 2007 Jerico, först och främst kul att följa din dagbok! Tänkte bara fråga dig om du kunde berätta lite snabbt om den där expektbonusen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jerico Postad 6 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 6 April , 2007 Baggan är nog min idol tror jag. Han lär ju vara ett sånt där pokerproffs! Sen en pokerrelaterad fråga. Den handen när du blir trebetad pre och floppar set mot baggan. Är det rent allmänt bäst att leda floppen där? Vilka händer leder du ut med där? Jag leder väldigt sällan ut på floppen när jag blivit trebetat pre, därför jag undrar. Näe det var nog dumt, var mest ett infall jag fick att jag trodde att han skulle se det som ett probe bet och slå om även med AK. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jerico Postad 6 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 6 April , 2007 Jerico, först och främst kul att följa din dagbok! Tänkte bara fråga dig om du kunde berätta lite snabbt om den där expektbonusen? Tja, det är för sent att börja på den nu, men man skulle samla 100,000 FPPs så fick man ut 5k$ helt enkelt. Tog mig nästan 30,000 händer och 52 timmar på NL100. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
a.k.a Postad 7 April , 2007 Rapport Share Postad 7 April , 2007 LITE större text, snälla. Jerico: intressant läsning som vanligt, keep it up Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jerico Postad 8 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 8 April , 2007 Tillbaka från Danmark. Höll på att missa bilen hem då jag hade försvunnit spårlöst till en efterfest hemma hos nån dansk tjej under mystiska omständigheter och hade slut på batterier i mobilen. Vaknade på soffan kl 15.00, utcheckningen från hotellet var senast 12.00 och vi skulle åka typ vid 15.00. Smått panik. Till saken hörde också att jag hade glömt mitt leg och visa-kort i scannern hos min brorsa i malmö då jag scannade för att göra expekt glada... Inte fått några $5000 från expekt än, men de har iaf skickat ett mail där de säger att de håller på att kolla upp saken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rival Postad 8 April , 2007 Rapport Share Postad 8 April , 2007 Grindvalen, du blir hämed utnämd av mig till den mest pinsamma postare här på PF, trots jävligt hård konkurrens! Grattis!! Förövrigt, tack för en grym dagbok Jerico! Den följs noggrant:-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 9 April , 2007 Rapport Share Postad 9 April , 2007 Haha gud vilken störande kille, är han efterbliven tro? Aja, tillbaka till svenska spel som gäller nu jerico? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
william Postad 9 April , 2007 Rapport Share Postad 9 April , 2007 Vem av er är grindvalen? Mött någon sådant nån gng under expekt racet tror jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jerico Postad 9 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 April , 2007 Nu kom $5000 inskramlandes på expekt kontot. Mysigt det. Blir huvudsakligen SS nu ja, men får se också hur mycker bättre spelen på expekt blir när bonushysterin lagt sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jerico Postad 9 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 April , 2007 Vem av er är grindvalen? Mött någon sådant nån gng under expekt racet tror jag.. Grindvalen är hans användernamn på pf.nu, han heter "baggan2" på expekt. Det verkar som att modsen tagit bort alla hans inlägg nu . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lost Postad 9 April , 2007 Rapport Share Postad 9 April , 2007 Jerico, funderar på att börja spela på SS, har varit regular på $NL100 men ska precis upp till $NL200 men hittar ingen vettig sida.. hur är SS på 5/10 och 10/20 kr? har du någon erfarenhet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Grindvalen Postad 9 April , 2007 Rapport Share Postad 9 April , 2007 men plix vart är jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jerico Postad 9 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 April , 2007 Jerico, funderar på att börja spela på SS, har varit regular på $NL100 men ska precis upp till $NL200 men hittar ingen vettig sida.. hur är SS på 5/10 och 10/20 kr? har du någon erfarenhet? Fullring eller shorthanded? Har ingen större erfarenhet av 5/10 7.5/15 och 10/20 i shorthanded men i fullring är de ganska mjuka nivåer om man hittar några bord dvs... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lost Postad 9 April , 2007 Rapport Share Postad 9 April , 2007 Fullring eller shorthanded? Har ingen större erfarenhet av 5/10 7.5/15 och 10/20 i shorthanded men i fullring är de ganska mjuka nivåer om man hittar några bord dvs... ok, syftade på shorthanded.. orkar inte med fullring pga ss:s stora bord, får bara plats med 4 på min 1600x1200 .. tack ändå , kanske sätter in.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoern-nr1 Postad 9 April , 2007 Rapport Share Postad 9 April , 2007 så lätt fick du inte bort mig från din dagbok slash ignore på allt du sejjer / Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tobjoern Postad 9 April , 2007 Rapport Share Postad 9 April , 2007 skulle borden bli större om du spelar fullring? ahaaaa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Casper Postad 9 April , 2007 Rapport Share Postad 9 April , 2007 skulle borden bli större om du spelar fullring? ahaaaa Han vill inte spela FR eftersom han tänker spela 4 bord och antagligen tycker det blir för lite action då. Blir ju både fler händer/timme och fler procentuellt spelade händer SH. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XarsioN Postad 9 April , 2007 Rapport Share Postad 9 April , 2007 Jerico, funderar på att börja spela på SS, har varit regular på $NL100 men ska precis upp till $NL200 men hittar ingen vettig sida.. hur är SS på 5/10 och 10/20 kr? har du någon erfarenhet? Jag har tidigare messt spelat 2.5/5krs fullring men spelar mer 5/10krs,fortfarande fullring. Det finns väldigt många bord på 2.5/5 och väldigt många dåliga spelare, sen finns det en del grinders men dom går att undvika. Insidertips är att undvika jerico På 5/10 är det enligt mig lite mer aggresivt, lite fler bättre spelare och mycket färre bord. Det finns fortfarande många löspassiva spelare här också. På dagen finns det 1-2 bord på kvällen runt 3-4 (fullring). jag tycker 2.5/5 är en bra nivå att grinda på. På högre nivåer har jag för lite erfarenhet för att uttala mig om. lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddola Postad 9 April , 2007 Rapport Share Postad 9 April , 2007 Nu kom $5000 inskramlandes på expekt kontot. Mysigt det. Blir huvudsakligen SS nu ja, men får se också hur mycker bättre spelen på expekt blir när bonushysterin lagt sig. Hur lång tid tog det för dig att få pengarna från att du mailat dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jerico Postad 9 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 April , 2007 3 dygn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Patfor Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Parbet har en 1000$ bonus. 14000 MPP:s för att nå dit. Varje reakad dollar ger 1 MPP. Samma deal som du spelade med för dina 5000$ fast på en annan site? I sådana fall borde den vara lönsam för dig, speciellt eftersom MPP:sna även får användas till en Vegasresa eller prylar. /Patfor Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AccessGranted Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Parbet har en 1000$ bonus. 14000 MPP:s för att nå dit. Varje reakad dollar ger 1 MPP. Samma deal som du spelade med för dina 5000$ fast på en annan site? I sådana fall borde den vara lönsam för dig, speciellt eftersom MPP:sna även får användas till en Vegasresa eller prylar. /Patfor Det är en halvsanning, at best. Du får en MPP när raken är $1 eller mer men du får inte 3 MPP när raken capas vid $3 utan fortfarande bara en MPP. Du får alltså mellan 1 och 0,33 MPP per rejkad dollares. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jerico Postad 11 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 11 April , 2007 Jo, blir inget mer bonusgrindande för mig på ett tag nu. Ska återgå till SvS så snart pokersuger återvänder. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Patfor Postad 11 April , 2007 Rapport Share Postad 11 April , 2007 Det är en halvsanning, at best. Du får en MPP när raken är $1 eller mer men du får inte 3 MPP när raken capas vid $3 utan fortfarande bara en MPP. Du får alltså mellan 1 och 0,33 MPP per rejkad dollares. TRUE! T.o.m så illa att det bara finns 0,25 eller 1 MPP:s, inget där emellan! Vad hade Expect för deal på sin bonus? Misstänker att NL100$ bord med jämna fina potter på cirka 25$ styck blir det ultimata! /Patfor Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts