Gå till innehåll

poker office eller poker tracker?!


Chipsmongo

Recommended Posts

Hej alla glada!

 

Lirat i snart 3år och har länge funderat på att använda nån form av program för att hålla reda på allt hjärnan glömmer/orkar komma ihåg. Märkte ganska snabbt att det var pokeroffice eller pokertracker det stod mellan. Vilket program är smartast att lägga pengarna på? En viktig grej är att det ska vara ett lätt program att förstå. tack för all hjälp på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej alla glada!

 

Lirat i snart 3år och har länge funderat på att använda nån form av program för att hålla reda på allt hjärnan glömmer/orkar komma ihåg. Märkte ganska snabbt att det var pokeroffice eller pokertracker det stod mellan. Vilket program är smartast att lägga pengarna på? En viktig grej är att det ska vara ett lätt program att förstå. tack för all hjälp på förhand!

 

Varför inte bara ladda ner de båda program och testa dem? Annars har du massa tråd som beskriver de båda!

 

Sen så ger du heller inget info om vilken sajt, spelform eller vilka nivåer du spelar på så det bli omöjligt att svara på din fråga...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Brukar du använda chatten är inte PO att tänka på iaf.

Chatten funkar på PO, men inte för alla klienter. Köpte själv PO och är ganska nöjd, men det är en del buggar. Den ersatte inte mitt excelaark som var avsikten. Funderar på att testa PT istället/oxå alternativt hacka lite själv för att få till den statistik jag vill. (PO lägger databasen i MySQL så det bör vara enkelt). Jag vill t.ex. kunna se starthänder per position, vilket jag inte kan få fram i dagens PO. (För att se om jag själv följer min egen strategi...) Likaså vill jag se "bluff-procent" på mig själv, vilket är helt omöjligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vad är de som gör po så underlägest mot pt?

 

Hittar inga stats i PO som jag saknar i PT.

Tycker PO är mycket segare även om PT segar datorn när den importerar.

Har bara testat PO på Ipoker, Party och Stars. Där sker liveimporten från chatfönstret, vilket gör att du måste ha "fulla detaljer" där. Så glöm att hinna med och läsa vad som skrivs under en hand.

Sen är väl PAH som iof kostar $25 extra det klart bästa "live stats" programmet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...