Chipsmongo Postad 31 Januari , 2007 Rapport Postad 31 Januari , 2007 Hej alla glada! Lirat i snart 3år och har länge funderat på att använda nån form av program för att hålla reda på allt hjärnan glömmer/orkar komma ihåg. Märkte ganska snabbt att det var pokeroffice eller pokertracker det stod mellan. Vilket program är smartast att lägga pengarna på? En viktig grej är att det ska vara ett lätt program att förstå. tack för all hjälp på förhand! Citera
Kenan83 Postad 31 Januari , 2007 Rapport Postad 31 Januari , 2007 Hej alla glada! Lirat i snart 3år och har länge funderat på att använda nån form av program för att hålla reda på allt hjärnan glömmer/orkar komma ihåg. Märkte ganska snabbt att det var pokeroffice eller pokertracker det stod mellan. Vilket program är smartast att lägga pengarna på? En viktig grej är att det ska vara ett lätt program att förstå. tack för all hjälp på förhand! Varför inte bara ladda ner de båda program och testa dem? Annars har du massa tråd som beskriver de båda! Sen så ger du heller inget info om vilken sajt, spelform eller vilka nivåer du spelar på så det bli omöjligt att svara på din fråga... Citera
Chipsmongo Postad 1 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 1 Februari , 2007 Lirar kring 1/2 på prima. sen så har jag inte lust att betala för båda. Citera
Kenan83 Postad 1 Februari , 2007 Rapport Postad 1 Februari , 2007 Lirar kring 1/2 på prima. sen så har jag inte lust att betala för båda. Du kan testa de båda gratis (500 händer tror jag). Citera
Bubbla Postad 2 Februari , 2007 Rapport Postad 2 Februari , 2007 Brukar du använda chatten är inte PO att tänka på iaf. Jag tycker inte att PO kan konkurera med PT, men det finns visst dom som gillar PO... Citera
Chipsmongo Postad 2 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 2 Februari , 2007 vad är de som gör po så underlägest mot pt? Citera
jkgbg Postad 2 Februari , 2007 Rapport Postad 2 Februari , 2007 Brukar du använda chatten är inte PO att tänka på iaf. Chatten funkar på PO, men inte för alla klienter. Köpte själv PO och är ganska nöjd, men det är en del buggar. Den ersatte inte mitt excelaark som var avsikten. Funderar på att testa PT istället/oxå alternativt hacka lite själv för att få till den statistik jag vill. (PO lägger databasen i MySQL så det bör vara enkelt). Jag vill t.ex. kunna se starthänder per position, vilket jag inte kan få fram i dagens PO. (För att se om jag själv följer min egen strategi...) Likaså vill jag se "bluff-procent" på mig själv, vilket är helt omöjligt. Citera
Bubbla Postad 2 Februari , 2007 Rapport Postad 2 Februari , 2007 vad är de som gör po så underlägest mot pt? Hittar inga stats i PO som jag saknar i PT. Tycker PO är mycket segare även om PT segar datorn när den importerar. Har bara testat PO på Ipoker, Party och Stars. Där sker liveimporten från chatfönstret, vilket gör att du måste ha "fulla detaljer" där. Så glöm att hinna med och läsa vad som skrivs under en hand. Sen är väl PAH som iof kostar $25 extra det klart bästa "live stats" programmet. Citera
killfish Postad 20 Februari , 2007 Rapport Postad 20 Februari , 2007 själv tycker jag Poker tracker är ganska överlägset om du vill förbättra ditt eget spel, poker office också bra, men mest för att hålla koll på andra,vilket du också kan göra med Poker tracker + extra program, som PAHUD Citera
DrRoland Postad 21 Februari , 2007 Rapport Postad 21 Februari , 2007 Poffice är klar etta om du gillar program som suger minne stenhårt, funkar på få sajter och buggar ur ofta. Citera
manshora Postad 21 Februari , 2007 Rapport Postad 21 Februari , 2007 Poffice är klar etta om du gillar program som suger minne stenhårt, funkar på få sajter och buggar ur ofta. = sant Citera
jean36 Postad 25 Februari , 2007 Rapport Postad 25 Februari , 2007 Neh,nu tycker jag inte att vi skall mobba program som är skrivna i Java allt för mycket Citera
Recommended Posts