dekutree Postad 30 Januari , 2007 Rapport Postad 30 Januari , 2007 Detta är kanske en nybörjarfråga men varför finns det ingen cap i FL-spelet när det bara är två spelare kvar i potten? Är detta någon regel som är allmänt tillämpad i poker?? Har aldrig sett det på någon annan site. Citera
Kenan83 Postad 30 Januari , 2007 Rapport Postad 30 Januari , 2007 Detta är kanske en nybörjarfråga men varför finns det ingen cap i FL-spelet när det bara är två spelare kvar i potten? Är detta någon regel som är allmänt tillämpad i poker?? Har aldrig sett det på någon annan site. Det är så på vissa sidor. Behövs ju igentligen inte cap när man är HU, jag tycker att det ska vara så på alla sidor. Citera
dekutree Postad 30 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 30 Januari , 2007 Det är så på vissa sidor. Behövs ju igentligen inte cap när man är HU, jag tycker att det ska vara så på alla sidor. Ok där ser man, blev bara lite förvånad när jag lyckades få in 10 bets på turn med KK mot set QQ. Helt plötsligt var halva stacken borta =D (multitabling is the shit). Citera
Recommended Posts