Duddis Postad 27 Januari , 2007 Rapport Share Postad 27 Januari , 2007 Jag har sökt lite på nätet efter fullring videos men inte hittat några. Jag lirar själv nl100-200 fullring och skulle vilja se andra lira för att få lite nya tankar på mitt egna spel. Så vet ni var man kan hitta fullring videos så länka gärna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mawam Postad 28 Januari , 2007 Rapport Share Postad 28 Januari , 2007 Cardrunners Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HotRodFranki Postad 28 Januari , 2007 Rapport Share Postad 28 Januari , 2007 Håll till godo! http://broadcast.global-mix.net/?m=gameintv&.wvx Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Duddis Postad 28 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 Januari , 2007 Cardrunners är väl ett alternativ, men helst ska det vara gratis. Den där länken förstod jag inte riktigt vad du menade med? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HotRodFranki Postad 28 Januari , 2007 Rapport Share Postad 28 Januari , 2007 När jag klickar på länken så kommer iaf jag till en "online tv kanal" vid namn Pokerzone som mestadels visar onlinespel med tillhörande analys. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Duddis Postad 28 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 Januari , 2007 När jag klickar på länken så kommer iaf jag till en "online tv kanal" vid namn Pokerzone som mestadels visar onlinespel med tillhörande analys. Jojo, jag tänkte dock lite mer som heltoks filmer fast fullring =) , Men tack endå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts