slanen Postad 27 Januari , 2007 Rapport Postad 27 Januari , 2007 Surfade runt på lite olika pokersajter och hittade den här: http://www.shipitholla.com Vad är det här för snubbar? En av dem plussade tydligen $100k på en vecka. Verkar ju helsjuka! Någon som har lite info om dem? Citera
Rush_Of_Joy Postad 27 Januari , 2007 Rapport Postad 27 Januari , 2007 Pengar, Brudar och fest - Precis som det skall vara Citera
Hemdhes Postad 28 Januari , 2007 Rapport Postad 28 Januari , 2007 hehe kalla..de är 20 års åldern och lever livet..full förståelse och har absolut inget problem med deras berättelser..kul läsning Citera
Waggho Postad 28 Januari , 2007 Rapport Postad 28 Januari , 2007 hehe kalla..de är 20 års åldern och lever livet..full förståelse och har absolut inget problem med deras berättelser..kul läsning Likväl ser de hopplöst töntiga ut. Citera
gdaily Postad 28 Januari , 2007 Rapport Postad 28 Januari , 2007 Likväl ser de hopplöst töntiga ut. Vad gör Harry Potter längst till vänster? Citera
Hemdhes Postad 28 Januari , 2007 Rapport Postad 28 Januari , 2007 Likväl ser de hopplöst töntiga ut. hehe jo det måste man ju onekligen hålla med om..men alla är inte lika välskapta som du och jag waggho ..sånt är livet Citera
Opteron Postad 28 Januari , 2007 Rapport Postad 28 Januari , 2007 nääää, ingen här är det minsta avundsjuk... Citera
Hjort Postad 28 Januari , 2007 Rapport Postad 28 Januari , 2007 Likväl ser de hopplöst töntiga ut.När man är rik behöver man inte se cool ut. Ta Bill Gates... Citera
Rush_Of_Joy Postad 28 Januari , 2007 Rapport Postad 28 Januari , 2007 Vad gör Harry Potter längst till vänster? Haha tänkte precis detsamma Citera
rickie Postad 28 Januari , 2007 Rapport Postad 28 Januari , 2007 rofl sicka töntar. Sidan är kaxig och fångar mångas intresse, nog delvis därför den postas på såna här ställen. I slutändan tjänar dom pengar på detta (någon som missat alla affiliate-länkar?). Vet inte riktigt om tönt definieras som någon som har cash, brudar och lite entrepenörsanda. Då lutar jag mer åt att någon lowstaker som postar avundsjuka kommentarer på ett tomteforum är det. Citera
sorkenkk Postad 28 Januari , 2007 Rapport Postad 28 Januari , 2007 nääää, ingen här är det minsta avundsjuk... Jag är. Citera
Raimo Postad 19 Februari , 2007 Rapport Postad 19 Februari , 2007 Var nu inte avundsjuka bara för att ni inte har grindat ihop0 pengar till att köpa/hyra in Harry Potter till era fester. Jag hoppas själv kunna hyra in Håkan från Sunes sommar till min 25-års fest. Har man tur kankse man kan få Spirit Rock aka Pragress att sjunga Citera
greywolf Postad 19 Februari , 2007 Rapport Postad 19 Februari , 2007 varför kan inte jag också krossa highstakesborden:-( . äntligen får jag göra en sån där fyp jag med!! Citera
Recommended Posts