Gå till innehåll

Neteller har slutat transferera i US$, påstår de!!


aim4vegas

Recommended Posts

  • Svars 113
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

samma problem jag, just den fredagen (9e). Inga pengar än....

Chattade just med live-supporten igen, och fick som vanligt superhjälp:rolleyes:

 

Mikael : Welcome to our live chat service. How may we help you?

Pontus: Hello, i wonder where my money are, i have wait over 10 days now

Mikael : Before we proceed, may I ask your security question please?

Mikael : What funds are you missing?

Pontus: i make a withdravel for over 3k $, still no money

Pontus: the promise me last week, that i should have the money before firday

Pontus: friday

Pontus: but now its monday and still no money, seems that something are wrong

Pontus: it had never take more than 3-5 days

[Väntar i 5 min, och eftersom han inte verkar vilja hjälpa mig får jag fråga ]

 

Pontus: Can u help me ?

Mikael : You will need to email banktransferinquiries@neteller.com to have them check why you still have not received your withdrawal.

Pontus: i mailed them, but still no answer [ Mejlade dom 2 ggr i fredags utan svar]

Mikael : You need to be patient and wait for a response.

Pontus: patient ?

Pontus: its my money

Mikael : We do not make guarantees for the processing time as per the terms of use you have agreed to. Please wait for a response from our bank transfer department.

Pontus: how long do u think i should wait for a mail answer ?, a week ?

Mikael : No you should hear back within 24-48 hours.

Pontus: i hope so, i dont like this at all

[ och poff, så stänger han ner livechatten ]

Mikael : Thank you for using NETELLER Live Chat. We appreciate your business and look forward to assisting you again. Bye for now.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag startade ju denna tråd och kan meddela att jag fortfande är otroligt missnöjd. Fortfarande inte fått igång min banwire pga av dålig kommunikation och att neteller är störda, gått 3 månader snart, vilket är ett fullständigt skämt.

 

Tidigare var jag ju också med om att mitt konto stängdes i en månad innan de fick ge mig ett nytt(!) och föra över pengarna ditt. Tryggt att Neteller inte ens kan öppna upp kontot själva.

 

Värst är ändå arrogansen och de menlösa personalen man jämt måste tala med. Så värelösa att svara på mail som dom är också är helt otroligt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

info: Please wait for a site operator to respond.

info: All operators are currently assisting others. Thanks for your patience. An operator will be with you shortly.

 

[x100]

 

info: All operators are currently assisting others. Thanks for your patience.

An operator will be with you shortly.

info: You are now chatting with 'Mikael '

Mikael : Welcome to our live chat service. How may we help you?

 

[welcome and security]

 

me: hi, i havent recieved my withdrawal yet - it was made the 9:th and i was promised it no later than the 16:th

me: i was promised the money by friday by live chat

me: and today by the phone support

Mikael : Yes and it apparently has not arrived so you need to email to find out why.

me: the mail support doesn't answer

Mikael : As I advised you must email. You will need to wait for a response from them. It can take a few days to get a reply.

me: a few days?

Mikael : Yes after you email them.

me: but there must be other ways to contact them other than mail

Mikael : No there is not.

me: wow - and this do i pay for...

Mikael : If you would like you can close your NETELLER account.

 

[mera tjat och gnäll från oss båda]

 

me: but you say i can close my account - would that get the money any faster

Mikael : No it would not but if you are not happy with the service you do not need to use the service.

Mikael : I am sorry you are upset, but you will need to be patient and wait for a response from the correct department.

 

[...]

 

me: well, thanks for nothing

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick precis svar på mitt mail till (vanliga) supporten som skickades i fredags.

 

Hello Goran,

 

Your request for nnnn USD = nnnnn SEK should be arriving in your personal bank account by Thursday of this week.

 

We do apologize for the delay and inconvenience with this matter. Please feel free to contact me directly at xyz@NETeller.com if there is anything further that I may be of assistance with.

 

Kindest regards,

[name]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom jag inte orkar läsa hela tråden. Går det att föra över allt man har på neteller till t.ex. pokerstars sen skapa ett konto på moneybookers och föra över allt från pokerstars till moneybookers?

 

På Party funkar det iaf. Pokerstars har inte moneybookers tyvärr.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

illerrre Jag satte in med visa på pokerstars. Kan jag då föra över allt från neteller till stars sen ta ut allt till visat? eller bara lika mycket som jag satte in?

 

 

Inte för att uppmuntra konstant tricksandet med illerrres ide, men e det någon som tagit sig an detta? Finns det någon sajt som man kan ta ut pengarna direkt till VISA't för att undvika NETellers problematiska service?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

WTF!

 

Neteller har stängt mitt konto när jag håller på att ta ut 2 000 $.

 

 

Inga svar på mail och kommer inte fram på tel. nr.

 

 

Numret de uppger är 00-800-7767 6343.

 

"Numret finns inte uppger en dataröst"

 

Hur ringer man ett sådant här nummer när man inte har ngn landskod?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...