Danssa Postad 3 Februari , 2007 Rapport Postad 3 Februari , 2007 Scenariot är följande: Det är inte ofta man besvarar sina egna inlägg men jag tänkte göra det nu! Situation 1: Här är/var jag lite orolig för att att FI 2 skulle syna med ganska vid HD då han är väldigt shortstacked. Pushar därför endast med typ 22+,A5s+,K7s+,A7o+, K9o+ och möjligen några Qx. Detta är ganska tight men som sagt, jag var lite rädd för FI 2's vida syn-HD! Situation 2: Här är det tight som gäller även om jag förmodar att både FI 3 och FI 4 raisar väldigt brett. Då i synnerlighet FI 4 om FI 3 foldat. Skulle därför syna mig all in med typ 99+,A9s+,KTs+,ATo+,KJo+. Vad jag förstått av diskussionen tidigare i tråden så är jag i båda fallen ganska tight. Anledningen till att jag postade var ju att jag inte visste hur jag skulle spela så nu vet jag liiite bättre! 1. här skickar jag in degen lite bredare först in, kanske inte riktigt any 2 men nästan, jag lägger till Qx och J10 och många SC. 2. håller med Blattanfejan här, synar nästan aldrig Fi3s raise här, JJ+ låter sunt, medan Fi4s raise kanske 99+ Citera
Recommended Posts