Ängeln17 Postad 24 Januari , 2007 Rapport Postad 24 Januari , 2007 Jag vet hur jag spelar dessa händer när utg1 har foldat men eftersom jag är osäker på om det är rätt så skulle jag vilja höra era åsikter. Jag menar inte shortstacked utan vid relativt jämna stackar eller till och med som chipledare. Tacksam för råd och tips. Citera
Myssion Postad 24 Januari , 2007 Rapport Postad 24 Januari , 2007 Nästan alltid push, såvida man inte är mellanstack med en kortis vid bordet och storstacken i blindsen. Men svårt att svara på så här, beror på stackar och calling ranges hos fi etc. Citera
Joey Postad 25 Januari , 2007 Rapport Postad 25 Januari , 2007 Beror ju till nästan 100% på stackstorklekar, men oftast är det raise (push om blindsen är höga relativt stackar). Citera
padrinosftw Postad 29 Januari , 2007 Rapport Postad 29 Januari , 2007 Jag är väl fartblind men svårt att se alternativ som fold eller limp ganska usla så länge scenariot inte liknar Myssions nämnda. Citera
Macallan Postad 29 Januari , 2007 Rapport Postad 29 Januari , 2007 Push eller fold som standard beroende på hur markerna är fördelade (och hur synglada blindsen är) - vilket är jättejättejätte-viktigt. Iofs, om det är så att bubblan kommer tidigt (dvs. medelstacken är 15BB+) kan man hitta andra spel. Citera
Gahlster Postad 29 Januari , 2007 Rapport Postad 29 Januari , 2007 De lägre Ax kan jag även fimpa pga att jag har pushat väldigt ofta det sistonde. Citera
eurythmech Postad 29 Januari , 2007 Rapport Postad 29 Januari , 2007 Förstår inte riktigt vad man vill uppnå med en limp? Citera
Klyka Postad 29 Januari , 2007 Rapport Postad 29 Januari , 2007 Förstår inte riktigt vad man vill uppnå med en fimp? FYP Citera
Ängeln17 Postad 30 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 30 Januari , 2007 Det va väl så jag trodde. Med högre än A4 MEGAPUSHAR jag, lägre foldar jag. Rätt eller fel, vet man när river kommer:-P . Tackar för era inlägg. Citera
Danssa Postad 2 Februari , 2007 Rapport Postad 2 Februari , 2007 Det va väl så jag trodde. Med högre än A4 MEGAPUSHAR jag, lägre foldar jag.QUOTE] A4 men inte A2,A3 varför? har jag missat något?? Krångla inte till saker genom att komma dragande med fakta Groucho Marx Citera
Ängeln17 Postad 5 Februari , 2007 Författare Rapport Postad 5 Februari , 2007 A4 men inte A2,A3 varför? har jag missat något?? Krångla inte till saker genom att komma dragande med fakta Groucho Marx Nopp, men jag. Skulle varit 2 förståss, hissen stannade nog vid knäna där tror jag. Citera
Recommended Posts