Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jo jag undrar om det går att ta sina pengar från neteller och sätta in på någon sajt sen ta utt dom därifrån till visa, än så länge har jag inte hittat nån sajt som det funkar på.

Nån som vet någon?

Postad

Tror inte det finns några siter där du kan ta ut till visa helt utan att först ha satt in med visa.

På t.ex. party kan du dock ta ut större summor till visa än vad du satt in.

Postad
Det är enkelt.

Det är bara och flytta pengarna direkt från Neteller till ditt bankkonto som är kopplat till visa.

men jag har problem med mitt neteller jag kan ej bekräfta mitt bankkonto står att man ska få en liten summa på sitt konto som man måste bekräfta sedan nån so vet hur man ska göra ska man ringa sin bank eller något?

Postad
men jag har problem med mitt neteller jag kan ej bekräfta mitt bankkonto står att man ska få en liten summa på sitt konto som man måste bekräfta sedan nån so vet hur man ska göra ska man ringa sin bank eller något?

Det är bara och logga in på din internetbank och se hur mycket de satt in på ditt konto och sedan logga in på netteller och tala om att du fått den summan.

Det är trivialt.

Postad
Det är bara och logga in på din internetbank och se hur mycket de satt in på ditt konto och sedan logga in på netteller och tala om att du fått den summan.

Det är trivialt.

okej fast jag kan ej logga in på internet och se, ska jag ringa min bank då eller isåfall vad ska jag säga?. skriver jag in den summan sen och skickar iväg?

Postad
okej fast jag kan ej logga in på internet och se, ska jag ringa min bank då eller isåfall vad ska jag säga?. skriver jag in den summan sen och skickar iväg?

Spring ner till bankomaten och ta ett kontoutdrag, du hittar summan där. Sen skriver du in den på netellers hemsida. Skriv exakt samma siffra, ändra inte till $.

• 2 weeks later...
Postad

Själv spelar jag på Absolute Poker och tänkte ta ut pengar nu för första gången. Jag funderar på att skaffa Neteller, men vet inte hur det fungerar. Många påstår att man undviker skatten via dem lättare, men är det inte så att pengarna från Neteller förs över till mitt bankkonto (om jag nu inte vill få hem pengarna via check)? Vad jag hört måste man redovisa för banken samtliga inkomster på kontot..? Undrar också, om jag tar ut pengarna direkt från mitt pokerkonto via check, som skickas hem till mig från USA, hur kan jag då "tvingas" skatta för dom? Borde inte det alternativet vara minst lika riskfritt?

Tacksam om någon hjälpsam själ ville hjälpa mig och mina funderingar.