Gå till innehåll

Blattanfejan biter ihop och kommer igen


Blattanfejan

Recommended Posts

  • Svars 324
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jaja, bara du ger fn i badet så ;-) .

 

Jag och familjen var på SPA badhus idag. 34 grader, sen bastu med 4 åringen, min ögonsten, min energikälla mitt:h: Fru och son gick tidigare. Mitt lilla :h: bastade värre än pappa:-) Vi njöt av varandras sällskap. Så jag känner mig ren, sitter man för länge i de där tunnorna blir man väldigt konstig.....

Anyway, jag orkar verkligen inte med en till pokermotgång idag, funderar hur jag bäst undviker det. Går jag dit blir mina AJ tomtesynade med K9 och stnnar jag hemma slutar det säkert med HU SnG som jag "upptäckte" igår eller Omaha CG.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag och familjen var på SPA badhus idag. 34 grader, sen bastu med 4 åringen, min ögonsten, min energikälla mitt:h: Fru och son gick tidigare. Mitt lilla :h: bastade värre än pappa:-) Vi njöt av varandras sällskap. Så jag känner mig ren, sitter man för länge i de där tunnorna blir man väldigt konstig.....

Anyway, jag orkar verkligen inte med en till pokermotgång idag, funderar hur jag bäst undviker det. Går jag dit blir mina AJ tomtesynade med K9 och stnnar jag hemma slutar det säkert med HU SnG som jag "upptäckte" igår eller Omaha CG.

 

Spelade precis en $5.5 på Betsson, fick 66 första handen och givetvis satt fyrtalet på rivern! ;-) 2000 vs 1000 efter första handen, det var bara att köra över honom! Dålig va han till råga på allt! :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag och familjen var på SPA badhus idag. 34 grader, sen bastu med 4 åringen, min ögonsten, min energikälla mitt:h: Fru och son gick tidigare. Mitt lilla :h: bastade värre än pappa:-) Vi njöt av varandras sällskap. Så jag känner mig ren, sitter man för länge i de där tunnorna blir man väldigt konstig.....

Anyway, jag orkar verkligen inte med en till pokermotgång idag, funderar hur jag bäst undviker det. Går jag dit blir mina AJ tomtesynade med K9 och stnnar jag hemma slutar det säkert med HU SnG som jag "upptäckte" igår eller Omaha CG.

 

Myskväll med frun då?

 

Går den bort?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Myskväll med frun då?

 

Går den bort?

 

Njae, hon gillar TV, jag hatar TV, förutom LOST, sen går hon iaf och lägger sig tidigare och då står jag ändå inför samma val. Vi brukar kolla på film ihop men ikväll har vi inget nytt så jag gissar på att hon kommer kolla på något hon spelat in under veckan, typ American Idol, Äntligen hemma eller något annat jag får utslag av...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp, jag ska försöka lite tänkte jag. Tänkte börja lågt med lite $3or för att ta mig uppåt. Blir dock inget spel i kväll men i morgon är det dags! Vad är din plan?

 

Samma, bara köpa in mig på $3, funkade ju bra förra gången. Det har varit min plan hela tiden. Hela poängen är ju att ta sig dit på $3 inköp:-D Tänker inte äventyra hela min BR för detta genom att köpa in mig på $50. Missar jag så är det ju i stort sett bara tid som gått förlorad.

EDIT: Du ska nog kolla med frugan först:-) BTW, såg att paketet även inkluderade fickpengar:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...