Blattanfejan Postad 17 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 17 Mars , 2007 Öl, livepoker vinner med hästlängder Skippa badet, inte jul än. Hatar livepoker med mina vänner. Du vet vad jag skrev om FE mot lösa spelare...... Citera
Max Cady Postad 17 Mars , 2007 Rapport Postad 17 Mars , 2007 Vad nickar du på Betsson? Max Cady Citera
Blattanfejan Postad 17 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 17 Mars , 2007 Vart finns find a player?? Citera
Max Cady Postad 17 Mars , 2007 Rapport Postad 17 Mars , 2007 Du klickar på nån grej längst ner i lobbyn, ser ut som ett förstoringsglas. Du nickar väl Blattanfejan? Hittar inte dig? Citera
Ängeln17 Postad 17 Mars , 2007 Rapport Postad 17 Mars , 2007 Hatar livepoker med mina vänner. Du vet vad jag skrev om FE mot lösa spelare...... Jaja, bara du ger fn i badet så . Citera
Blattanfejan Postad 17 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 17 Mars , 2007 Du klickar på nån grej längst ner i lobbyn, ser ut som ett förstoringsglas. Du nickar väl Blattanfejan? Hittar inte dig? Jag tog en paus...Är ofokuserad...ska nog gå över och dricka en öl iaf. GL Citera
Blattanfejan Postad 17 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 17 Mars , 2007 Jaja, bara du ger fn i badet så . Jag och familjen var på SPA badhus idag. 34 grader, sen bastu med 4 åringen, min ögonsten, min energikälla mitt:h: Fru och son gick tidigare. Mitt lilla bastade värre än pappa:-) Vi njöt av varandras sällskap. Så jag känner mig ren, sitter man för länge i de där tunnorna blir man väldigt konstig..... Anyway, jag orkar verkligen inte med en till pokermotgång idag, funderar hur jag bäst undviker det. Går jag dit blir mina AJ tomtesynade med K9 och stnnar jag hemma slutar det säkert med HU SnG som jag "upptäckte" igår eller Omaha CG. Citera
Max Cady Postad 17 Mars , 2007 Rapport Postad 17 Mars , 2007 Jag och familjen var på SPA badhus idag. 34 grader, sen bastu med 4 åringen, min ögonsten, min energikälla mitt:h: Fru och son gick tidigare. Mitt lilla bastade värre än pappa:-) Vi njöt av varandras sällskap. Så jag känner mig ren, sitter man för länge i de där tunnorna blir man väldigt konstig.....Anyway, jag orkar verkligen inte med en till pokermotgång idag, funderar hur jag bäst undviker det. Går jag dit blir mina AJ tomtesynade med K9 och stnnar jag hemma slutar det säkert med HU SnG som jag "upptäckte" igår eller Omaha CG. Spelade precis en $5.5 på Betsson, fick 66 första handen och givetvis satt fyrtalet på rivern! 2000 vs 1000 efter första handen, det var bara att köra över honom! Dålig va han till råga på allt! Citera
Ängeln17 Postad 17 Mars , 2007 Rapport Postad 17 Mars , 2007 Jag och familjen var på SPA badhus idag. 34 grader, sen bastu med 4 åringen, min ögonsten, min energikälla mitt:h: Fru och son gick tidigare. Mitt lilla bastade värre än pappa:-) Vi njöt av varandras sällskap. Så jag känner mig ren, sitter man för länge i de där tunnorna blir man väldigt konstig.....Anyway, jag orkar verkligen inte med en till pokermotgång idag, funderar hur jag bäst undviker det. Går jag dit blir mina AJ tomtesynade med K9 och stnnar jag hemma slutar det säkert med HU SnG som jag "upptäckte" igår eller Omaha CG. Myskväll med frun då? Går den bort? Citera
Blattanfejan Postad 17 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 17 Mars , 2007 Du klickar på nån grej längst ner i lobbyn, ser ut som ett förstoringsglas. Du nickar väl Blattanfejan? Hittar inte dig? Är du inte heller kvar? Fan, jag lär nog lägga upp mig på MSN, så slipper vi prata med varadra via DB Citera
Max Cady Postad 17 Mars , 2007 Rapport Postad 17 Mars , 2007 Myskväll med frun då? Går den bort? Min börjar nu, läsk chokladkakor och "Tjenare Kungen" på dvd... Är det nöten eller? Citera
Max Cady Postad 17 Mars , 2007 Rapport Postad 17 Mars , 2007 Är du inte heller kvar?Fan, jag lär nog lägga upp mig på MSN, så slipper vi prata med varadra via DB Stängde ner precis. Ja du måste fixa msn, enligt Maria (min sambo) kan man regga sig med vilken mailadress som helst, inte nödvändigtvis en hotmailadress alltså... Citera
Blattanfejan Postad 17 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 17 Mars , 2007 Myskväll med frun då? Går den bort? Njae, hon gillar TV, jag hatar TV, förutom LOST, sen går hon iaf och lägger sig tidigare och då står jag ändå inför samma val. Vi brukar kolla på film ihop men ikväll har vi inget nytt så jag gissar på att hon kommer kolla på något hon spelat in under veckan, typ American Idol, Äntligen hemma eller något annat jag får utslag av... Citera
Blattanfejan Postad 17 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 17 Mars , 2007 Och nu går jag...Ses kanske senare. GL med lördagsgrinden alla. Om ajg kommer hem tidigt så LOVAR jag att styra upp MSN!! Citera
Blattanfejan Postad 19 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 19 Mars , 2007 Engentligen djurplågeri:-) Citera
Blattanfejan Postad 19 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 19 Mars , 2007 Min fru tycker att jag ska ge PokerSM en chans till.... Vi får se... Citera
cryo Postad 19 Mars , 2007 Rapport Postad 19 Mars , 2007 Med frugans stöd kan det ju inte gå fel, kör! btw, kul dagbok:-D Citera
Blattanfejan Postad 19 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 19 Mars , 2007 Med frugans stöd kan det ju inte gå fel, kör! btw, kul dagbok:-D Tack! Det blir nog så, sånt sjukt övervärde i lördagsfinalen så det känns nästan dumt att låta bli. Citera
Blattanfejan Postad 19 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 19 Mars , 2007 $13! Helt galet! Hur hamnade du på "finalbordet"? Berätta hur du kvalade dit. Har stoppat in 100 Skr och är lite sugen på ett försök. Okej Max, ska vi det ett försök till? Citera
Max Cady Postad 19 Mars , 2007 Rapport Postad 19 Mars , 2007 Okej Max, ska vi det ett försök till? Japp, jag ska försöka lite tänkte jag. Tänkte börja lågt med lite $3or för att ta mig uppåt. Blir dock inget spel i kväll men i morgon är det dags! Vad är din plan? Citera
Blattanfejan Postad 19 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 19 Mars , 2007 Japp, jag ska försöka lite tänkte jag. Tänkte börja lågt med lite $3or för att ta mig uppåt. Blir dock inget spel i kväll men i morgon är det dags! Vad är din plan? Samma, bara köpa in mig på $3, funkade ju bra förra gången. Det har varit min plan hela tiden. Hela poängen är ju att ta sig dit på $3 inköp:-D Tänker inte äventyra hela min BR för detta genom att köpa in mig på $50. Missar jag så är det ju i stort sett bara tid som gått förlorad. EDIT: Du ska nog kolla med frugan först:-) BTW, såg att paketet även inkluderade fickpengar:-) Citera
Motfallskärringen Postad 19 Mars , 2007 Rapport Postad 19 Mars , 2007 Min fru tycker att jag ska ge PokerSM en chans till....Vi får se... Visst e vi snälla å fogliga Citera
Blattanfejan Postad 19 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 19 Mars , 2007 Visst e vi snälla å fogliga Jepp. Min fru är NÖTEN:-) Citera
Blattanfejan Postad 19 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 19 Mars , 2007 Lägger denna DB lite på is så länge jag och Max Cady kör torsk på Tallin projektet. Citera
Recommended Posts