PartyPoker Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 Lagpokern kallas ju för den nya pokerhypen. Inte helt oförtjänt. I år är det återigen dags för en landslagsturnering och nu är det svenska laget uttaget! Bosse Sehlstedt leder följande gäng: Anders Henriksson Mats Rahmn Johan Storåkers William Thorson + tillkommer en internetkvalare (redan avgjort) Tävlingen går av stapeln i Cardiff, England 29 januari-2 februari. Förutom Sverige är Storbritannien, USA, Danmark och Tyskland med. Engelska Channel 4 kommer att sända turneringen, så den lär leta sig till Sverige på ett eller annat sätt Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
istinkface Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 Internet kvalaren är för övrigt Finansen99 om jag inte har helt fel Citera
eurythmech Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 Har svårt att se att något land ska ha ett bättre lag. Men det är väl lite som i Omaha, man kan bara vara 52% favorit HU. Citera
FiSherman63 Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 Finansen99 Lol. Ska bli kul att få ett ansikte på en spelare från min buddy list... Citera
betis Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 Lol. Ska bli kul att få ett ansikte på en spelare från min buddy list... >>FisLuktman ja, det ska bli jättekul Citera
eyedol Postad 24 Januari , 2007 Rapport Postad 24 Januari , 2007 Finansen, haha. Betis: Är det du som är finansen? Citera
Recommended Posts