Myssion Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 Nu jäklar ska det grindas: http://www.officeorganix.com/Eropod500.htm Citera
Juggler Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 Fast jag skulle nog välja den här istället, fler skärmar och man blir inte krossad när monitorn ramlar ner. Citera
ackeman Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 hehe. undrar bara vad tjejen tycker om saken. Om man är singel kan man ju även använda datorn till mer än bara poker. Citera
Loveless Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 Fånigt trött man skulle bli i armarna. Citera
Nicklas Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 hehe. undrar bara vad tjejen tycker om saken. Om man är singel kan man ju även använda datorn till mer än bara poker. Hon får väl plats nedanför ställningen Citera
ackeman Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 Fånigt trött man skulle bli i armarna. Sant. Det ser bekvämt ut men det skulle nog inte funka timme efter timme. Citera
ackeman Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 Hon får väl plats nedanför ställningen Eller i gästrummet? Citera
Goose_strike Postad 24 Januari , 2007 Rapport Postad 24 Januari , 2007 Fånigt trött man skulle bli i armarna. Lite traning har aldrig skadat. Men jag haller med, gjorde just nu ett test som gick ut pa att halla armen rakt upp och kom fram till att efter 20 min var min arm helt dod. Inte kul om man ska grinda en langre period. Citera
JoeFalk Postad 24 Januari , 2007 Rapport Postad 24 Januari , 2007 bara armbågarna nuddar sängen så e d väl lugnt Citera
Kometen Postad 24 Januari , 2007 Rapport Postad 24 Januari , 2007 bara armbågarna nuddar sängen så e d väl lugnt Lär bli ett problem efter ett tag då magen blivit för stor av att man bara legat i sängen Citera
Hjort Postad 24 Januari , 2007 Rapport Postad 24 Januari , 2007 Jag har det så där på riktigt. Laptop på bröstkorgen i sängen. Sjukt oergonomiskt. Citera
Zyr Postad 24 Januari , 2007 Rapport Postad 24 Januari , 2007 känns som man skulle få extremt ont i nacken Citera
Appel Postad 24 Januari , 2007 Rapport Postad 24 Januari , 2007 ... För den som är rädd att magen ska bli för stor av allt grindande i sängen... Skulle det då inte funka att koppla upp lap-topen på gymet? Man kan sitta och cykla och grinda samtidigt.. Eller ha bateriet kopplat till hantlarna.. "syna för fan" - jag måste ta en paus från allt lyftande!!" Citera
Sactodian Postad 24 Januari , 2007 Rapport Postad 24 Januari , 2007 Finns det ingen pokerklient med voicekommandon så att man slipper få musarm? skulle kanske inte fungera så bra för 8-tabling dock Citera
Myssion Postad 24 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 24 Januari , 2007 Finns det ingen pokerklient med voicekommandon så att man slipper få musarm? skulle kanske inte fungera så bra för 8-tabling dock Bäste vore dock ett cyberinterface i hjärnan så man slipper förstöra rösten pga pokrandet. Citera
eurythmech Postad 24 Januari , 2007 Rapport Postad 24 Januari , 2007 Det bästa vore väl om man kunde tilta sängen till 45-ish grader vid behov. Citera
Myssion Postad 24 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 24 Januari , 2007 hehe. undrar bara vad tjejen tycker om saken. Hon får väl plats nedanför ställningen Eller i gästrummet? Nej, nej, den var till kontoret. Den här har vi i sovrummet: (Kan någon bara berätta hur man enklast fäster skärmarna i den här så är vi i hamn) Om man är singel kan man ju även använda datorn till mer än bara poker. Vilket man inte kan om man inte är singel? Citera
Recommended Posts