ziddax Postad 22 Januari , 2007 Rapport Postad 22 Januari , 2007 Nån mer än jag som fått denna tidning på lådan idag? Jag vet inte var den kommer ifrån, och det var väl inget extraordinärt, direkt (notisen om kens fuskande fick iof mig att dra på smilbanden). Har någon nån aning om vad det är för tidning? Citera
goofy_pinko Postad 22 Januari , 2007 Rapport Postad 22 Januari , 2007 Nån mer än jag som fått denna tidning på lådan idag?Jag vet inte var den kommer ifrån, och det var väl inget extraordinärt, direkt (notisen om kens fuskande fick iof mig att dra på smilbanden). Har någon nån aning om vad det är för tidning? kan vara så du är registerad på någon sida som har skickat den till dig Citera
ziddax Postad 22 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 22 Januari , 2007 kan vara så du är registerad på någon sida som har skickat den till dig iofs möjligt. kan ju inte fan hålla reda på allt dumt man gör... Citera
Saint_Bjorn Postad 22 Januari , 2007 Rapport Postad 22 Januari , 2007 Står det inte i redaktionsrutan vilket företag som är avsändare? Citera
Recommended Posts