Gå till innehåll

n3philim - Lägger ned dagboken ett tag pga våldtäckt


n3philim

Recommended Posts

  • Svars 113
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ja, befinner mig som sagt i phukets rövhål, patong just nu.

Hittat ett billigt hotell(900bath/natt) som har wi-fi. Dock måste man sitta nere i lobbyn för att det ska funka:-( .

Inte direkt optimal miljö att sitta och lira i då autobahn ligger typ 3 meter bredvid, receptionskärringen spelar untzuntz-musik i stereon som ligger en meter bort från mig och onkel konkel gubbar springer fram och tillbaka med sina pedofillockbetsflickvänner.

 

Fick nog idag och bokade flyg till Samui, kommer vara där minst en månad.

Ska bli grymt skönt att slippa bli antastad av 10 skräddare när man försöker gå till stranden.

 

Pokern går helt åt helvete. Fick för mig att lira omaha, vilket gick hyffsat, tills idag då jag blev utdragen/analskändad på $8k (glad nu, pastorn?).

Absolut noll självförtroende kvar och är brutalt less på grinden/skotten.

Har avsatt pengar för kommande lägenhetsköp och har resten i ockerfonder som ska täcka framtida utbildningskostnader/kokainberoende.

Kommer hellre jobba på macdonalds än att spela för dessa pengar.:evil:

Kvar blir $19k, min nya bankrulle, som förhoppningsvis ska växa brutalt och också täcka resterande resekostnader.

 

Tänker ta en liten paus och börja om på nytt i Samui med dessa $ och för sista gången i livet försöka följa br-krav, vilka lyder:

Minst 30 inköp på varje limit, vilket betyder att det blir NL400 tills bankrullen överstiger $30 varvid jag kan börja spela NL1000. Skulle jag misslyckas på en högre nivå så kliver jag ned om jag hamnar under 25 inköp.

Är inte säker på om jag kommer kunna hålla detta, men ska ge det ett ärligt försök. Om jag misslyckas är jag en billig jävla hora.

 

Kommer förmodligen inte posta så många händer(utdragningar) utan mest tilta av mig och skriva obsceniteter:-)

 

GL

 

Br: $19000

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, befinner mig som sagt i phukets rövhål, patong just nu.

Hittat ett billigt hotell(900bath/natt) som har wi-fi. Dock måste man sitta nere i lobbyn för att det ska funka:-( .

Inte direkt optimal miljö att sitta och lira i då autobahn ligger typ 3 meter bredvid, receptionskärringen spelar untzuntz-musik i stereon som ligger en meter bort från mig och onkel konkel gubbar springer fram och tillbaka med sina pedofillockbetsflickvänner.

 

Fick nog idag och bokade flyg till Samui, kommer vara där minst en månad.

Ska bli grymt skönt att slippa bli antastad av 10 skräddare när man försöker gå till stranden.

 

Pokern går helt åt helvete. Fick för mig att lira omaha, vilket gick hyffsat, tills idag då jag blev utdragen/analskändad på $8k (glad nu, pastorn?).

Absolut noll självförtroende kvar och är brutalt less på grinden/skotten.

Har avsatt pengar för kommande lägenhetsköp och har resten i ockerfonder som ska täcka framtida utbildningskostnader/kokainberoende.

Kommer hellre jobba på macdonalds än att spela för dessa pengar.:evil:

Kvar blir $19k, min nya bankrulle, som förhoppningsvis ska växa brutalt och också täcka resterande resekostnader.

 

Tänker ta en liten paus och börja om på nytt i Samui med dessa $ och för sista gången i livet försöka följa br-krav, vilka lyder:

Minst 30 inköp på varje limit, vilket betyder att det blir NL400 tills bankrullen överstiger $30 varvid jag kan börja spela NL1000. Skulle jag misslyckas på en högre nivå så kliver jag ned om jag hamnar under 25 inköp.

Är inte säker på om jag kommer kunna hålla detta, men ska ge det ett ärligt försök. Om jag misslyckas är jag en billig jävla hora.

 

Kommer förmodligen inte posta så många händer(utdragningar) utan mest tilta av mig och skriva obsceniteter:-)

 

GL

 

Br: $19000

 

rövhål ja. fick sms av kolli inatt, han hatar också patong. samui är så sjukt mycket bättre. stabilt nät där jag bor och bra rigg, +10inköp änsålänge =)

 

kankse inte bättre på allt, blev mordhotad av min taxichaffis idag när jag gav honom 20baht för 1min i taxin och han krävde 100baht. ringa snuten(surat thani police division) i det läget var nog EV--. aja, minns iaf hans reg nr så ska se om jag kan få honom sparkad ändå. åk ALDRIG taxi på samui. MC/songthaew/MCtaxi ftw.

 

chok dee kap.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

kankse inte bättre på allt, blev mordhotad av min taxichaffis idag när jag gav honom 20baht för 1min i taxin och han krävde 100baht. ringa snuten(surat thani police division) i det läget var nog EV--. aja, minns iaf hans reg nr så ska se om jag kan få honom sparkad ändå. åk ALDRIG taxi på samui. MC/songthaew/MCtaxi ftw.

 

chok dee kap.

 

hehe, orka ge en 20:a då ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rövhål ja. fick sms av kolli inatt, han hatar också patong. samui är så sjukt mycket bättre. stabilt nät där jag bor och bra rigg, +10inköp änsålänge =)

 

kankse inte bättre på allt, blev mordhotad av min taxichaffis idag när jag gav honom 20baht för 1min i taxin och han krävde 100baht. ringa snuten(surat thani police division) i det läget var nog EV--. aja, minns iaf hans reg nr så ska se om jag kan få honom sparkad ändå. åk ALDRIG taxi på samui. MC/songthaew/MCtaxi ftw.

 

chok dee kap.

 

Har för mig att jag hittade hotellet jag bokat tack vare din dagbok:-)

Hette typ baan koh the crap eller nått sånt va?...32kbath för en månad,adsl,gym osv...verkar riktigt bra.

 

MCtaxi? åker man i en sidovagn av papier mache då eller?

Känns hyffsat riskabelt med tanke på att alla kör som idioter, jag tänkte mer i banorna hummer/monstertruck med eldkastare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har för mig att jag hittade hotellet jag bokat tack vare din dagbok:-)

Hette typ baan koh the crap eller nått sånt va?...32kbath för en månad,adsl,gym osv...verkar riktigt bra.

 

MCtaxi? åker man i en sidovagn av papier mache då eller?

Känns hyffsat riskabelt med tanke på att alla kör som idioter, jag tänkte mer i banorna hummer/monstertruck med eldkastare.

 

koolt. jag bor i rum 306. hjort och pokermastah är på ingång hit också. pmar dig min msn.

 

mctaxi är nöten. iaf säkrare än att fylleköra själv, vilket man har gjort på tok för många gånger.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Exakt hur daligt spelad ar denna hand?

 

immortal8 sitter vid 0 med $420,70.

luigi111058 sitter vid 2 med $361,58.

NOreturn sitter vid 3 med $506,20.

Used_Rugs sitter vid 4 med $588,28.

Drainlife sitter vid 5 med $394.

 

Dealern sitter vid 5.

 

immortal8 lägger en blind på $2.

luigi111058 lägger en blind på $4.

 

(NOreturn ges Jr 10r.)

 

Före floppen:

NOreturn höjer med $10.

Used_Rugs höjer med $34.

Drainlife foldar.

immortal8 foldar.

luigi111058 foldar.

NOreturn synar med $34.

 

Floppen kommer upp

5h 8k 7s.

 

NOreturn checkar

Used_Rugs checkar

 

Turnkortet kommer upp 4k.

 

NOreturn satsar $58.

Used_Rugs höjer med $218.

NOreturn går all-in med $400,20.

Used_Rugs synar med $182,20.

 

Kortvisning:

 

NOreturn visar

Jr 10r 8k 7s 5h

Knekt högt

 

Used_Rugs visar

8k 7s 6s 5h 4k

Straight, Åtta högt

 

Riverkortet kommer upp 9h.

 

Used_Rugs:

9h 8k 7s 6s 5h

Straight, Nio högt

 

NOreturn:

Jr 10r 9h 8k 7s

Straight, Knekt högt

 

NOreturn vinner potten på ($1.015,40).

 

 

Blev forvirrad av hans floppcheck och reraise pa turn, vilket gjorde att jag tiltpusha i hopp om att han bara ville kolla om jag hade 6:an pa turn. Idiotisk.

Han kan ju bara ha noten iom hans floppcheck da han c-bettar 100% efter reraise pre.

Kul att fa suga ut for forsta gangen i livet dock.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sen när blev det en bra idé att bluffa världens största nit, din åsna?

 

Sen aldrig, men underhallningsvardet i hans halvtimmestilt i chatten efterat bor inte underskattas...

Detta var kanske mitt samsta spel nansin, tankte bara "i are ninja" och instapushade:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gaaaaahhh, fittspel!!!

 

Är inne i den fetaste downswingen nånsin, ligger runt $18k minus i mars... Party kan suga min jävla kuk! tog ett sista desperat skott på PLO2000, hamnade allin med 3k med topset + färgdrag mot el retardos nötfärgdrag SOM NATURLIGTFITTVIS KOM I VANLIG JÄVLA HORORDNING

 

Igår blev jag undersettad 3 ggr på under en timme och sen 2-outad 2 ggr på river och allmänt uttomtad av massa fontanelldipsätande stjärthål, whinewhinewhine osv

 

Spelar inte dåligt alls,tiltar aldrig, har varit vinnande i 1,5 år men nu vill det fanimej sig inte alls. Hatar poker. 18 inköp är jävligt mkt för mig då jag inte är lagtard och sällan plussar/tappar mer än 1-2 inköp per session + att sättet det har skett på har varit helt jävla inhumant, spyr.

 

Pallar inte/kan inte gå ner i nivå, har ingen respekt för <nl1000. Pallar inte skriva mer här just nu. återkommer antingen när jag gulat eller när jag vunnit wsop, äter kokain till frukost och betalar folk för att bajsa på sig.

 

Slut Br totalt sen dagboksstart: $35000

 

Nästan okej med+ $30k, sett till 2,5 månaders spel men helt åt helvete i verkligheten.

 

Nu ska jag njuta av min jävla semester och förhoppningsvis inte tänka poker på flera månader.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...