_Jeeppe_ Postad 22 Januari , 2007 Rapport Postad 22 Januari , 2007 Nu sätter jag er pro`s på PokerForum på test!, Det här har hänt mig x Antal Gånger Inte jättemånga Men jag vill veta vad jag skall göra när det händer igen?* Hände precis.. Och vad ni skulle gjort.. Jag Sitter på Knappen, 78s Hjärter, Flop; 5h 2h 4s 0,5-1 Dollar - 10dollar Preflop - Headsup Jag vs; X Jag , Check X Bets. 25$ Jag syn Turn A Klöver Jag Check X Bets 60$ Nu vet jag att jag har 9 Hjärter, 8kort för stege, Vad Hade Ni Gjort På Hans bet? Ps; skriver i forumsvar vad jag gjorde... Citera
Djens Postad 22 Januari , 2007 Rapport Postad 22 Januari , 2007 Vad dillar du om? Du har färgdrag med holk, dvs 9+3 outs. Dega flopp eller checkfolda turn. Citera
dekutree Postad 22 Januari , 2007 Rapport Postad 22 Januari , 2007 Han menar kanske att en 3a ger split pot, inte vet jag.. Citera
devilpike Postad 12 Februari , 2007 Rapport Postad 12 Februari , 2007 jag tycker du spelar handen uselt. Höj på floppen för att försöka köpa potten på direkten i annat fall lägg handen om du inte har tillräckliga odds för att syna vlket du inte har. Citera
tamtaram Postad 12 Februari , 2007 Rapport Postad 12 Februari , 2007 Du har antagligen noll foldequity med tanke på hans överbett, men förhoppningsvis 12 nötouts mot ett överpar. En slantsingling, men såna är ju kul ;o) Citera
vetgirig Postad 12 Februari , 2007 Rapport Postad 12 Februari , 2007 Jag Sitter på Knappen, 78s Hjärter, Flop; 5h 2h 4s 0,5-1 Dollar - 10dollar Preflop - Headsup Jag vs; X Jag , Check X Bets. 25$ Jag syn Potten är 10 dollar pre-flopp och X bettar ut $25 på floppen ? Du har färgdraget + hålstegdraget dvs 12 outs. Rent spelteoretiskt så skall du nu slänga in all din deg i floppen. Att bara syna torde vara generalfel. Folda är bättre än att syna. Citera
Recommended Posts