Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Tjenare alles!

Nu är det ett nytt år och vi skall ha ett årsmöte där vi skall välja nya till styrelsen samt även ta upp andra viktiga saker, därför kommer det att hållas ett nomineringsmöte inom kort.

Ett förslag är att hålla detta fredagen den 2 februari kl. 18:00 innan tävlingen

som vi då skjuter fram starten på till 19:00. Ni får gärna skriva om det finns andra tider eller dagar som passar bättre.På mötet skall vi lägga fram namn som vi skall rösta in i styrelsen. Så alla medlemmar är välkommna.

klubben bjuder på fika.

Vi syns.

Ordföranden

• 2 weeks later...
Postad

Som ni märkte blev det inget möte, vill ha en ny dag och tid av er.

3 st ledamöter skall väljas samt 7 st. suppleanter + lite annat smått å gott.

Annars har jag ett förslag...Måndagen den 12 Feb. kl 19:00 ????

Postad

Javisst, vi tillsätter styrelsen själva, passar oss perfekt. Ännu mer makt, jäjä.

Vae det inte så att MartinPoker skulle bjuda oss på en resa pga. vår aktiva medverkan i klubben ;-), 2 st. starka krafter..........

Skäms på er medlemmar, nu vill jag ha ett svar hur många som kan komma.

Det är endast då på måndag vi kan lägga fram förslag till styrelsen.

Vi bjuder på Kaffe och smörgås eller korv...

Välkommna

Postad
Ni kanske skulle skriva i gästboken att det är möte, det verkar vara fler som läser den? Själv ska jag bort.

Nu ska jag inte vara spydig, MEN jag skulle även kunna skriva det på nyhetssidan(startsidan).

Nu är det så att vi har ett forum där allt skrivs vad som händer på klubben och vi kommer forsättningsvis skriva här.. Sedan om det inte är några som är intresserade vad som händer och bara vill spela poker är det som det är:mrgreen: Rätta mig om jag är fel ute..