Gå till innehåll

Leveranstider från FPP-shopen?


ViLLeH

Recommended Posts

Hej Jag har nu väntat 5 veckor på mina saker jag beställt frän pokerstars jag undrar därför om det är vanligt att det brukar ta sådan tid?

 

är det hemleverans på grejerna eller får man gå ner på posten har inte fått nån lapp ialafall, har läst att en del andra har fåt sina saker på mindre 1 vecka

 

det jag har beställt har pokerstars jacka och hoodtröja visa grejer kanske tar längre tid?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag beställt pokerböcker så har de kommit på en vecka.

CollageTröjan jag beställde i mitten av dec väntar jag fortfarande på, samt de tre böcker jag beställde när jag cashade ut för några veckor sen...

 

(väntar på pengarna också för övrigt... nån som vet tiden för cash out till VISA? - ja, jag satte in via VISA)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Zarec: Sist jag gjorde VISA-cashouts tog det 8-9 dagar.

 

Illa. Riktigt illa. Jag har aldrig fått pengar senare än tre bankdagar från någon pokersajt (banköverföring eller till VISA-kort).

 

Enda gången jag tagit ut från Stars (till VISA) hade jag en del av pengarna (samma summa som min deposit) på mitt konto samma bankdag, resterande del nästa bankdag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har beställt pokerset och hoodtröja som skulle ta 4-6 veckor, samt en stressboll :) men man kan ju tycka att den ska gå snäppet fortare. Hoppas bara det tar så lång tid det ska och inte 4 veckor extra för såna saker, okej om det är en plasma-tv dom ska skicka över atlanten.

 

Jag har väntat 5 veckor nu på 1 t-shirt alltså ska man kontakta deras support eller ska man vänta 1 vecka till:s

 

Beställde ett par t-shirts, en stress star och en Cotton/Poly Heavyweight Sweatshirt 24/11 och fick grejorna 26/1, så ni får nog vänta ett tag till. Dåligt att det ska ta sån lång tid :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Illa. Riktigt illa. Jag har aldrig fått pengar senare än tre bankdagar från någon pokersajt (banköverföring eller till VISA-kort).

 

Enda gången jag tagit ut från Stars (till VISA) hade jag en del av pengarna (samma summa som min deposit) på mitt konto samma bankdag, resterande del nästa bankdag.

 

När jag skulle ta ut stog det något om det tar upp till 48timmar innan min "request" blir behandlad ( har snart gått 48h). Jag satte in med Elektron-kort, går det att Casha ut till Elektron? Borde nästan gå eftersom det gick att sätta in tycker jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

/QUOTE=Mr Zero;576254]Vet inte varför men det verkar vara extra lång leveranstid nu.

Jag har väntat ungefär lika länge på mitt paket.

 

Jag mailade dom i fredags, fick mail måndags om att de blivit nåt fel, mail igår från logistikfirma i england att ett paket är på väg.

 

(beställde 30/12 2006 )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oj herre jävlar va lång tid det verkar ta att få grejer.. om det tar flera månader för dom att skicka en liten t shirt vad kommer det då inte ta för mig att få min skärm jag beställde för bara några dagar sen :shock:

 

Stackars, stackars dig! ;-)

 

 

Dagens I-landsproblem?

 

hehe, grattis till fpp shoppingen, de var du värd, du losar ju allt som oftast...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stackars, stackars dig! ;-)

 

 

Dagens I-landsproblem?

 

hehe, grattis till fpp shoppingen, de var du värd, du losar ju allt som oftast...

 

Tack tack, ja det var jag värd ;)

Haha losar som oftast, det var det värsta.. tyvärr stämmer det ju =)

synd du inte är med i sng klonk ligan så man får kicka ditt ass där, får ta dig imorrn i forum turneringen, xbox är mitt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...