Gå till innehåll

Waiting List


heltok

Recommended Posts

Man kan bara köa på alla bord på den nivå/nivåer man ställt in filtret på. Ingen genial lösning direkt men så är läget. Vill man in på ett specifikt bord får man snällt köa på alla och välja att avstå de bord som ploppar upp till det "rätta" blir ledigt och popupen kommer fram.

 

Snälla Everest fixa riktig kölista på individuella bord, och när ni ändå är igång med det, visa ens köplats på bordet typ "2/3" så man ser att man är tvåa av tre köande. Varför inte namn på de köande tom...

 

BTW, tack Everest för att ni släppt lite på riggen senaste dagarna :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nä jag menar att table selection och att välja rätt bord blir lättare vilket gör att fiskarna komer blir fångade fortare...

 

Dessutom avsaknad av vissa features gör att en del "hajar" dessutom låter bli att simma i everest vatten...

 

mm bra för mig, som rovfisk så lever jag bäst när jag slipper bli uppäten av hajarna...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Everest Poker har nu lanserat en ny funktion - väntelista. Väntelistorna finns tillgängliga för ringspel (cash games) och enbordsturneringar (SnGs). För att stå på väntelistan gör du så här:

 

1. Välj ett bord.

2. Klicka på “Stå på väntelistan”.

 

När det gäller SnGs kommer ditt namn att registreras på en lista som gäller för alla turneringar av den typen. För cash games kan du välja mellan att stå på väntelistan för ett specifikt bord, eller på en lista som gäller för alla bord av samma typ.

 

Oberoende vilket alternativ du väljer kommer du att erbjudas en plats så snart en stol blir ledig och du står på tur i listan.

 

Du kan även stryka ditt namn från väntelistan. Välj ett av de bord som du står på väntelistan för och klicka på “Lämna väntelistan”. När det gäller SnGs kommer du helt enkelt att tas bort från listan. För cash games kommer du att få välja mellan att tas bort från väntelistan för alla bord, eller bara för ett bord.

 

Tips: Klicka fram alternativen under “Hitta en stol” för att minska antal bord som anges i listan over alla bord.

 

Shasta-bord

 

För att få en stol vid ett Shasta-bord gör du så här:

 

1. Klicka på knappen “Enbordsturneringar”

2. Klicka på något av Shast-borden i listan (även möjligt att klicka på pågående bord)

3. Väntelistan för ett Shastabord kan som mest innehålla 2000 spelare, och då är väntetiden ungefär 1 timme. Spelare kan endast registrera sitt namn på listan en gång medan de väntar. Det är inte möjligt att registrera sitt namn på väntelistan medan man spelar på ett Shasta-bord.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...