Filen1 Postad 19 Januari , 2007 Rapport Postad 19 Januari , 2007 Försökte casha ut mina pengar från Everestpoker och efter jag begärt cash out så blev mitt konto spärrat. Jag har mailat dem angående detta men utan att ha fått något svar., (Har väntat på mailet i ca 2 veckor nu). Jag skulle gärna vilja ha mina pengar då det rör sig om stora summor, så är det någon som har deras kontors nummer? Skulle gärna behöva få snacka med dem! tack Citera
tyhyrann Postad 20 Januari , 2007 Rapport Postad 20 Januari , 2007 Föreslår att om du ej får kontakt med dom så kontaktar du kahnawake gaming commission och ser ifall dom kan hjälpa dig på något sätt. Citera
EverestPoker Postad 20 Januari , 2007 Rapport Postad 20 Januari , 2007 Som alltid ber vi spelare som har specifika frågor angående sitt spelarkonto att de vänder sig till spelarsupporten. Om du mailar dom igen så ska jag också följa upp med dom. Av säkerhetsskäl ber vi spelare att verifiera sitt spelarkonto för att säkerställa spelarens identitet vid stora utbetalningar. Verifiering av spelarkonton ska normalt sett inte ta mer än 1-2 affärsdagar. Citera
Cyntax Postad 20 Januari , 2007 Rapport Postad 20 Januari , 2007 Som alltid ber vi spelare som har specifika frågor angående sitt spelarkonto att de vänder sig till spelarsupporten. Om du mailar dom igen så ska jag också följa upp med dom. Av säkerhetsskäl ber vi spelare att verifiera sitt spelarkonto för att säkerställa spelarens identitet vid stora utbetalningar. Verifiering av spelarkonton ska normalt sett inte ta mer än 1-2 affärsdagar. Hur gör EP för att säkerställa identiteten vid inbetalningar då? Vilka specifika åtgärder gör ni då?/C Citera
EverestPoker Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 Everest Poker har ett väl fungerande säkerhetssystem för övervakning av in- och utbetalningar, och vi får ibland kritik för att vi är för petiga när det gäller detaljer på spelarkonton etc. Den enda anledningen till att vår säkerhetsavdelning noga övervakar alla transaktioner är att vi vill fortsätta att erbjuda ett pokerrum som alla kan lita på. Vi är förvissade om att våra spelare förstår att vår säkerhetsavdelning inte kan dela med sig av alla detaljer kring hur deras arbete går till. Om någon spelare har funderingar om sitt spelarkonto så kan ni alltid vända er till spelarsupporten. Citera
epiLog Postad 1 Februari , 2007 Rapport Postad 1 Februari , 2007 Som alltid ber vi spelare som har specifika frågor angående sitt spelarkonto att de vänder sig till spelarsupporten. Om du mailar dom igen så ska jag också följa upp med dom. Av säkerhetsskäl ber vi spelare att verifiera sitt spelarkonto för att säkerställa spelarens identitet vid stora utbetalningar. Verifiering av spelarkonton ska normalt sett inte ta mer än 1-2 affärsdagar. Vad räknas som ett "stort" uttag? Citera
mattel Postad 1 Februari , 2007 Rapport Postad 1 Februari , 2007 Everest Poker har ett väl fungerande säkerhetssystem för övervakning av in- och utbetalningar, och vi får ibland kritik för att vi är för petiga när det gäller detaljer på spelarkonton etc. Den enda anledningen till att vår säkerhetsavdelning noga övervakar alla transaktioner är att vi vill fortsätta att erbjuda ett pokerrum som alla kan lita på. Jag har gjort ett antal Inbetalningar utan något krav på identifiering, men när jag skulle göra en utbetalning till SAMMA visakort som jag har gjort inbetalningar med så stängs mitt konto..? Jag blir anklagad för chipdumpning och måste verifiera mitt konto......då undrar man ju: Om jag nu skulle ha chipdumpat(har jag ej gjort!), vad blir bättre av att jag verifierar mitt konto? Jag borde väl stängas av direkt isåfall? Citera
EverestPoker Postad 1 Februari , 2007 Rapport Postad 1 Februari , 2007 Vår driftsavdelning bedömer om det finns anledning att spärra ett spelarkonto permanent eller ge spelare möjlighet att verifiera sin kontoinformation. I mindre allvarliga fall kan vi varna spelare och be dem att verifiera sina spelarkonton för att försäkra oss om att informationen de registrerat på sina spelarkonton är korrekt. Citera
Mangelind Postad 2 Februari , 2007 Rapport Postad 2 Februari , 2007 Om någon spelare har funderingar om sitt spelarkonto så kan ni alltid vända er till spelarsupporten. Svar från spelsupporten: "Om vi mottar fler klagomål angående denna typ av beteende kommer vi att vidta vidare åtgärder" Hur ska man tolka det där? Kommer ni vidta åtgärder genemot problemet eller personen som klagar. Jag uppfattade det dock som det sist nämnda. Bra svarat, det lockar ju verkligen spelare att stanna kvar på everest. Jag kan tillägga att mitt konto blev spärrat vid en utbetalning pga "Onormal aktivitet" Francois Blance, grundare av kasinot i Monte Carlo: "Enda möjligheten att tjäna pengar på spelsystem är att sälja dom till idioter" Citera
mattel Postad 2 Februari , 2007 Rapport Postad 2 Februari , 2007 Vår driftsavdelning bedömer om det finns anledning att spärra ett spelarkonto permanent eller ge spelare möjlighet att verifiera sin kontoinformation. I mindre allvarliga fall kan vi varna spelare och be dem att verifiera sina spelarkonton för att försäkra oss om att informationen de registrerat på sina spelarkonton är korrekt. Ok.....så ibland kan det vara ok med chipdumpning??? Bara man kan legitimera sig????? Känns ju tryggt Citera
Mangelind Postad 2 Februari , 2007 Rapport Postad 2 Februari , 2007 Om man inte får föra över pengar mellan spelkonton, varför finns då funktionen? Det skulle vara som att polisen gick och sålde knark och sen satte dit dom som köpte. Citera
Pepperpum Postad 3 Februari , 2007 Rapport Postad 3 Februari , 2007 Hmm, funderar lite kring det här med 'stor' utbetalning. Jag brukar vilja casha ut ungefär 500$/månad att betala hyran med men den sista tiden har spelet flytit på bra långt över förväntan (har på en vecka 7-dubblat rullen hos er) och funderar på att göra en större cash-out eftersom man är en fattig student. Men då undrar jag lite smått var gränsen går för att kontot ska stängas av? När har man vunnit för mycket för att det ska ses som normalt? Vore tacksam för ett ärligt svar på hur er bedömning går till så att jag inte av misstag bryter mot någon regel. Citera
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.