_slipknot1_ Postad 19 Januari , 2007 Rapport Postad 19 Januari , 2007 Mitt Netteller konto är stängt! nån mer som är drabbad? hände nyligen...förösker få kontakt med dem via support men är en aning svårt... Citera
ponttuss Postad 19 Januari , 2007 Rapport Postad 19 Januari , 2007 Hände mig oxå för någon vecka sen, när jag hade loggat in från ett annat ip-nummer, löste sig ganska fort, öppnade livechatten och fick svara på ett antal personliga frågor. Citera
_slipknot1_ Postad 19 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 19 Januari , 2007 ah live chatta då fick jag inget svar men nu när jag ringde löste det sig. Skickade även 2 E-mail som de inte svarar så fort på vad det verkar. Men löst nu iaf. Citera
Mactus13 Postad 19 Januari , 2007 Rapport Postad 19 Januari , 2007 De brukar låsa kontot om man försöker logga in från en IP från ett annat land. Mitt jobb har en finländsk ISP och det har jag glömt bort ett par gånger. Citera
Recommended Posts