Othello Postad 19 Januari , 2007 Rapport Postad 19 Januari , 2007 Ställ vettiga frågor i frågetrådarna eller browsa vidare på annat ställe på forumet tack. Jag vill inte se något trams av karaktären "hur många har du legat med" eller "när började du gilla homosex" en gång till. Citera
bossbaver Postad 19 Januari , 2007 Rapport Postad 19 Januari , 2007 Ställ vettiga frågor i frågetrådarna eller browsa vidare på annat ställe på forumet tack. Jag vill inte se något trams av karaktären "hur många har du legat med" eller "när började du gilla homosex" en gång till. jag tog åt mig kan vi inte fixa lite fejk-frågetrådar där folk får "homo-a loss sig" då om alla tycker det är så skojs? Citera
Sansrom Postad 19 Januari , 2007 Rapport Postad 19 Januari , 2007 kan vi inte fixa lite fejk-frågetrådar där folk får "homo-a loss sig" då om alla tycker det är så skojs? Det finns redan på http://www.lunarstorm.se. Citera
Existentialisten Postad 19 Januari , 2007 Rapport Postad 19 Januari , 2007 Vore det inte kul att få veta hur många tex Jacobmal eller Westerlund har legat med? Citera
Othello Postad 19 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 19 Januari , 2007 Vilken del av "vettiga frågor" var så svår att förstå? En vecka i utvisningsbåset. Citera
goofy_pinko Postad 19 Januari , 2007 Rapport Postad 19 Januari , 2007 Ställ vettiga frågor i frågetrådarna eller browsa vidare på annat ställe på forumet tack. Jag vill inte se något trams av karaktären "hur många har du legat med" eller "när började du gilla homosex" en gång till. sant, löjligt enligt mig att göra så. Citera
sorkenkk Postad 19 Januari , 2007 Rapport Postad 19 Januari , 2007 Med tanke på vilka personer man får ställa frågor till så är det inte så konstigt att såna frågor dyker upp.... Citera
JoeFalk Postad 20 Januari , 2007 Rapport Postad 20 Januari , 2007 Men SorkenKK vem fan vill du ställa frågor till då? Hade du varit inom min närmsta bekantskapskrets så hade jag sagt rakt upp i ansiktet på dig: " Jag tycker du e grymt bitter negativ o energi slukande, jag skiter i varför du är sån varför du blivit sådan. Men tills du blir någon annan så får du get tha fakk out of my life" Citera
sorkenkk Postad 20 Januari , 2007 Rapport Postad 20 Januari , 2007 Men SorkenKK vem fan vill du ställa frågor till då?Hade du varit inom min närmsta bekantskapskrets så hade jag sagt rakt upp i ansiktet på dig: " Jag tycker du e grymt bitter negativ o energi slukande, jag skiter i varför du är sån varför du blivit sådan. Men tills du blir någon annan så får du get tha fakk out of my life" Frågan är vem som är bitter... Citera
JoeFalk Postad 20 Januari , 2007 Rapport Postad 20 Januari , 2007 om du ska ställa såna frågor så ställ dem i hörnen så jag kan undvika dem... Citera
sorkenkk Postad 20 Januari , 2007 Rapport Postad 20 Januari , 2007 om du ska ställa såna frågor så ställ dem i hörnen så jag kan undvika dem... No can do, sir. Citera
Existentialisten Postad 26 Januari , 2007 Rapport Postad 26 Januari , 2007 Vilken del av "vettiga frågor" var så svår att förstå? En vecka i utvisningsbåset. Om jag läser rätt beklagar du dig över oseriösa frågor till intervjuobjekten i kommande program och eftersom jag nu inte ställt någon fråga till dessa herrar och kvinnor utan bara stilla undrat om det inte finns ett genuint intresse för vissa frågor så är det väl snarare du som inte riktigt förstår. Citera
Hjort Postad 26 Januari , 2007 Rapport Postad 26 Januari , 2007 Vore det inte kul att få veta hur många tex Jacobmal eller Westerlund har legat med?Jag har svårt att tänka mig ett svar som inte är disturbing. Citera
Santa_Bege Postad 28 Januari , 2007 Rapport Postad 28 Januari , 2007 Jag har svårt att tänka mig ett svar som inte är disturbing. 42? Citera
All in Postad 28 Januari , 2007 Rapport Postad 28 Januari , 2007 får man fråga hur de går på de olika siterna? MVH Jimmy Citera
2baked2win Postad 4 Maj , 2007 Rapport Postad 4 Maj , 2007 42? OK, det är svaret men vad var frågan? Citera
Recommended Posts