Gå till innehåll

L@ndy Goes Wild

Landy

Recommended Posts

Började liret imorse vid 8, åkte dit direkt med AQ mot AK all in på flopp AQ3...K på river! Sen fortsatte det med haglandes bad beats och andra dåligt spelade potter! Tilten kom inte förrän jag torska med AK all in på flopp K73 mot J10...den jag postade förut! Lite små sick! Sen kan jag med svald stolthet säga att tilten tog ett (par) K därefter!

Varför jag valde att inte posta den första sessionen var att jag var så fruktansvärt förbannad vid tillfället! (8.5k back totalt)

Vid lunch bar det av till Sushi-resturangen med B2Bs största fisk J@sp!

Sen blev det ett par timmars lir igen och vann tillbaka cirka 4k! Sen lite gym och efter det bar det av till lillkungen(Bigking-_-)! för lite grind. Lyckades där hitta tillbaka till liret och självförtroendet och spelade upp totala rullen till 20 858 dollar! Med andra ord cirka 2k plus för dagen! Tack för dator-lånet littleking!

Verkligen nöjd med upphämtning och att klara sig att inte gå in på högre blinds osv...ganska lätt hänt menar jag! Ska försöka hålla ner swingsen i fortsättningen...;)

Kan NHL - bettet gå in en gång i livet? Godnatt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 138
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Började denna session med 21 330$. Torska en 3k pott med AK med AAQJ10 på brädan! Lite seg! Sen nu kom denna med KK vs QQ all in på flopp!: https://www.pokernetwork.co.uk/games/handhistory/?gameCode=P4&handNumber=1523709026

Så ligger ett par K back nu så plockar ut 10k från rullen enbart för att få lite glädje och fortsätter att spela nu och försöka spela ikapp lite nu ikväll!

21 330$ - 18 282$ = -3048$

18 282$ - 8282$ = 10 000$ uttag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser