Landy Postad 17 Januari , 2007 Rapport Share Postad 17 Januari , 2007 Hej, mitt namn är Robin, 19 år, jag har tänkt att testa på dagboksskrivandet för att få ett lite mer diciplinerat spel! Har denna dagbok egentligen endast för min egen skull...Men ser gärna kommentarer och diskussioner angående spelet om intresse finns! Startar med 5000 dollar på bestpoker under nicket -Landy- och ska hålla mig till 5/10...INTE högre! Gällande uttag och rullekrav osv har jag ingen direkt tanke...Jag spelar på ett tag nu och ser hur det går! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Landy Postad 17 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 Januari , 2007 20:00 - 21:30 : 5000$ - 7124$ = +2124$ 22:00 - 24:00 : 7124$ - 10 270$ = +3146$ 00:10 - 03:55 : 10 270$ - 15 303$ = +5033$ *Härlig start* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Landy Postad 17 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 Januari , 2007 05:00 - 05:50 : 15 303$ - 16 435$ = +1132$ God natt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bestpoker Postad 17 Januari , 2007 Rapport Share Postad 17 Januari , 2007 Mkt bra start Robin! Kommer raila dig så mkt det bara går! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
yunil Postad 17 Januari , 2007 Rapport Share Postad 17 Januari , 2007 tjabba -Landy- bra spelat till o börja med fortsätt med grinden å lycka till ! /yulle:shock: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Landy Postad 17 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 Januari , 2007 Tackar tackar! Får hoppas att det fortsätter såhär nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Landy Postad 17 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 Januari , 2007 13:45 - 14:30 : 16 435$ - 18 441$ = +2006$ *Tvättstugan* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jackbalsam Postad 17 Januari , 2007 Rapport Share Postad 17 Januari , 2007 verkar lite riggat tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
goofy_pinko Postad 17 Januari , 2007 Rapport Share Postad 17 Januari , 2007 låter för bra för vara sant, vissa lite händer så man kan tro dig ist Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Landy Postad 17 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 Januari , 2007 Hm...Vad ska jag säga! Har fått en riktigt nice start och det kanske såg lite b ut att första inlägget med + statistik kom direkt efter att jag gjort dagboken men saken är den att det var meningen att göra en redan innan spelet börja men hann tyvärr inte det! Orkar nog inte hålla på så mycket med handhistorys och sådant...Antingen får du lita på att det jag skriver eller så får du raila..hehe! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-_- Postad 17 Januari , 2007 Rapport Share Postad 17 Januari , 2007 verkar lite riggat tycker jag. nejdå, de är bara vi i finspång som är bättre på poker än övriga världen.. dags att börja inse. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
goofy_pinko Postad 17 Januari , 2007 Rapport Share Postad 17 Januari , 2007 Hm...Vad ska jag säga! Har fått en riktigt nice start och det kanske såg lite b ut att första inlägget med + statistik kom direkt efter att jag gjort dagboken men saken är den att det var meningen att göra en redan innan spelet börja men hann tyvärr inte det! Orkar nog inte hålla på så mycket med handhistorys och sådant...Antingen får du lita på att det jag skriver eller så får du raila..hehe! har man en dagbok brukar amn vissa handhistorin..aja, sista gången man var här då. over and out. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Landy Postad 17 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 Januari , 2007 har man en dagbok brukar amn vissa handhistorin..aja, sista gången man var här då. over and out. Förstår vart du vill komma men fokuserar mig i första hand på spelet sen kan det nog hända att ett par HH kommer in med! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab Postad 17 Januari , 2007 Rapport Share Postad 17 Januari , 2007 Du börja med 5k på 5/10 och trippla din rulle på 8h ? denna db var ett enbart dåligt skämt, eller det playmoney vi snackar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
goofy_pinko Postad 17 Januari , 2007 Rapport Share Postad 17 Januari , 2007 Du börja med 5k på 5/10 och trippla din rulle på 8h ? denna db var ett enbart dåligt skämt, eller det playmoney vi snackar? Jag fundera på desamma som dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-_- Postad 17 Januari , 2007 Rapport Share Postad 17 Januari , 2007 Jag fundera på desamma som dig. ni är välkommna till finspång och titta på när vi lirar.. bara för att en del folk är bra på poker och ibland rushar så behöver inte folk som är mindre bra böörja snacka om att de är fusk på gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sloman Postad 17 Januari , 2007 Rapport Share Postad 17 Januari , 2007 Sjukt fina resultat ju! Om det stämmer. Men han skriver ju sitt nick i första posten så borde inte vara så svårt för någon som har bestpoker installerat att kolla. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-_- Postad 17 Januari , 2007 Rapport Share Postad 17 Januari , 2007 då landy spelade på min dator igår så har jag alla händer sparade i pokeroffice.. och bara för han börja med 5k i rulle igår så ska ni ju inte tro de är första gången han spelar kort.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Landy Postad 17 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 Januari , 2007 Sjukt fina resultat ju! Om det stämmer.Men han skriver ju sitt nick i första posten så borde inte vara så svårt för någon som har bestpoker installerat att kolla. Thanks! Japp började verkligen över förväntan! Hoppas på god fortsättning med! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
goofy_pinko Postad 17 Januari , 2007 Rapport Share Postad 17 Januari , 2007 då landy spelade på min dator igår så har jag alla händer sparade i pokeroffice.. och bara för han börja med 5k i rulle igår så ska ni ju inte tro de är första gången han spelar kort.. isf, kan vi få väl se en hand eller veta hans nick så man kan se när han spelar så "bra" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Landy Postad 17 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 Januari , 2007 isf, kan vi få väl se en hand eller veta hans nick så man kan se när han spelar så "bra" ? Jag nickar -Landy- på bestpoker som jag skrev i början! Men du...var det inte sista gången du skulle vara på min sida? ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab Postad 17 Januari , 2007 Rapport Share Postad 17 Januari , 2007 då landy spelade på min dator igår så har jag alla händer sparade i pokeroffice.. och bara för han börja med 5k i rulle igår så ska ni ju inte tro de är första gången han spelar kort.. Varför vill man ens börja med 5 inköp på den nivån? jaja är det sant är det bara gratulera och hoppas det håller i sig, lägg upp gärna lite hh:s oxå Edit: vart ligger finnspång? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Landy Postad 17 Januari , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 Januari , 2007 Varför vill man ens börja med 5 inköp på den nivån? jaja är det sant är det bara gratulera och hoppas det håller i sig, lägg upp gärna lite hh:s oxå Edit: vart ligger finnspång? Det räckte tänkte jag, ville inte sätta in mer deg än så ! Och vill verkligen inte spela lägre än 5/10! Det är väl typ anledningen! tackar tackar! jobbar på att få upp nån HH här snart så får vi se hur det går! "Paradiset" Finspång ligger 3 mil ifrån Norrköping... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-_- Postad 17 Januari , 2007 Rapport Share Postad 17 Januari , 2007 Största potten som vanns inatt..( eller kanske itne förstår mig inte riktigt på pokeroffice) Hand 1505727716, Started at 2007-01-16 19:24:09 Table awdsfgvs HE: $10-$10 No Limit HE (Real) Seat 2: Fiegi ($1333,50 in chips) Seat 4: -Landy- ($1057,50 in chips) Seat 5: aris 3 ($1634,75 in chips) Seat 9: polska_rpl ($1136,50 in chips) (on the button) *** Blind Bet Round *** : Dealt to -Landy-: Ad Dealt to -Landy-: Ah Dealt to -Landy-: Ad Dealt to -Landy-: Ah Dealt to -Landy-: Ad Dealt to -Landy-: Ah Fiegi : Post Blind ($5) -Landy- : Post Blind ($10) *** Pre-Flop *** : aris 3 : Call ($10) polska_rpl : Call ($10) Fiegi : Bet ($35) -Landy- : Raise ($200) aris 3 : Fold polska_rpl : Fold Fiegi : Call ($170) *** Flop *** : 10d 2d 4d Fiegi : Check -Landy- : Bet ($350) Fiegi : Call ($350) *** Turn *** : [ 10d 2d 4d ] 3s Fiegi : Check -Landy- : Bet ($497,50) -Landy- : All In ($497,50) Fiegi : Call ($497,50) *** River *** : [ 10d 2d 4d 3s ] Ac *** SUMMARY *** Pot: $2133 | Rake: $2 Board: [ 10d 2d 4d 3s Ac ] Fiegi lost $1057,50 Shows [ As Jd ] (a pair of Aces) -Landy- bet $1057,50, collected $2133, net $1075,50 Shows [ Ad Ah ] (three Aces) aris 3 lost $10 polska_rpl lost $10 Finspång ligger i östergötland nära norrköping.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab Postad 17 Januari , 2007 Rapport Share Postad 17 Januari , 2007 5 inköp är lite väl lite, tur att du inte gula och nu har 15 inköp GL framöver nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts