Existentialisten Postad 16 Januari , 2007 Rapport Share Postad 16 Januari , 2007 Ganska iskallt om det nu är rent spel vill säga... http://www.highstakes.nu/forum/Topic20121-16-1.aspx Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gladdrkim Postad 16 Januari , 2007 Rapport Share Postad 16 Januari , 2007 Va säger man? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
arsenalrulez Postad 16 Januari , 2007 Rapport Share Postad 16 Januari , 2007 Va säger man? blubb blubb Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cG_ Postad 17 Januari , 2007 Rapport Share Postad 17 Januari , 2007 killen är ju galen, shit undrar vad han satt han på T hög bluffen hela vägen ?? ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scofield Postad 17 Januari , 2007 Rapport Share Postad 17 Januari , 2007 Duger;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cOP Postad 17 Januari , 2007 Rapport Share Postad 17 Januari , 2007 Tänk va korkad han känt sig om fi visat 55 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-mange- Postad 17 Januari , 2007 Rapport Share Postad 17 Januari , 2007 sjukaste ja sett... e det den tomten som gick allin mörkt preflop i pokermiljonen? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
StoffeT Postad 17 Januari , 2007 Rapport Share Postad 17 Januari , 2007 Ganska iskallt om det nu är rent spel vill säga... http://www.highstakes.nu/forum/Topic20121-16-1.aspx Haha, hur fasiken har jag lyckats missa den där! Jag som nästan railar dygnet runt! Men, jag kikade igenom deras session nu och den såg väl inte helt normal ut, 31 händer och 3 stora händer där Mara10 inte spelade som han brukar göra om man säger så // Highstakes.nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
goosty Postad 17 Januari , 2007 Rapport Share Postad 17 Januari , 2007 sjukt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ah_derka Postad 17 Januari , 2007 Rapport Share Postad 17 Januari , 2007 Mår lite illa när jag ser sådant.. om han hade monsterread på att FI bluffar som en tok när han bettar på ett visst sätt är det ju "coolt" att syna ner någons bluff.. Problemet är att 44 slår ju knappt en bluff.. Hårda grabbar = hårda lir? edit: om det var bra lirat eller ej skiter jag nog i samt jag har inte en susning, mår ändock lite illa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts