Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
går inte spela på crypto längre pga. rb o MPP/rake tävlingar, om man nu inte föredrar 20%vp bord

Jo borden är sjukt thighta, även på microlimit. Men det funkar väl ganska bra (iaf FL) om man låter bet/raise knappen gå varm :-D

• 3 weeks later...
Postad

Betsafe låste mitt konto! jag hade clearat bonusen på $100 men ville inte fortsätta eftersom jag torskat $450, så jag cashade ut, men det gick fan inte!! och nu kommer jag inte in på mitt betsafe konto heller. Införsig så var det bara $160 kvar men ändå.

Postad
Betsafe låste mitt konto! jag hade clearat bonusen på $100 men ville inte fortsätta eftersom jag torskat $450, så jag cashade ut, men det gick fan inte!! och nu kommer jag inte in på mitt betsafe konto heller. Införsig så var det bara $160 kvar men ändå.

hör med deras support. snabbare svar än hos dem får du inte i den här branschen...

Måste personligen säga att jag är jävligt nöjd med denna bonusen. $1000 i bonus, ~$400 i rake back och sen lite till ifrån MPP racet innebär för mig ungefär 100% rake back på denna bonus.

Postad
Måste personligen säga att jag är jävligt nöjd med denna bonusen. $1000 i bonus, ~$400 i rake back och sen lite till ifrån MPP racet innebär för mig ungefär 100% rake back på denna bonus.

Håller med! Sammantaget är detta en av de bästa bonusarna/promotions jag clearat.

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Postad
går inte spela på crypto längre pga. rb o MPP/rake tävlingar, om man nu inte föredrar 20%vp bord

MPP-racen lockar iofs inte särskilt många tighta snubbar. Rake motsatsen faktiskt.

Kolla leaderboardsen på sunpoker och pokerplex t ex. Kelseyb som låg trea hos sunpoker (ligger 8a nu på 80k MPPs) har 50/20 nånting i stats och jag noteade honom som yberfisk och PLAYER32 har 60/40 i min bas och verkar ha som hobby att coldcalla preflop.

Helt allvarligt så tycker jag borden är lösare nu (jag har kört cryptos månadsbonusar+rb så länge de har existerat ungefär).