Duddis Postad 21 Januari , 2007 Rapport Postad 21 Januari , 2007 Hur snabba är uttagen till neteller? Citera
sallskapet Postad 22 Januari , 2007 Rapport Postad 22 Januari , 2007 Är det en contributed bonus eller räcker det att sitta med vid bordet för att få MPP´s? Citera
Supra Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 Hur många bord kan man spela på betsafe/cryptologic? Citera
Duddis Postad 23 Januari , 2007 Rapport Postad 23 Januari , 2007 Hur många bord kan man spela på betsafe/cryptologic? undrar också som en 8-tablare som man är =) Citera
ponttuss Postad 24 Januari , 2007 Rapport Postad 24 Januari , 2007 en 8-tablare som man är =) Då är du inte ensam, crypto är överfulllt av nötgrinders.... Citera
Zyr Postad 24 Januari , 2007 Rapport Postad 24 Januari , 2007 går inte spela på crypto längre pga. rb o MPP/rake tävlingar, om man nu inte föredrar 20%vp bord Citera
NoSense Postad 24 Januari , 2007 Rapport Postad 24 Januari , 2007 går inte spela på crypto längre pga. rb o MPP/rake tävlingar, om man nu inte föredrar 20%vp bord Jo borden är sjukt thighta, även på microlimit. Men det funkar väl ganska bra (iaf FL) om man låter bet/raise knappen gå varm Citera
ElegantBB Postad 14 Februari , 2007 Rapport Postad 14 Februari , 2007 Betsafe låste mitt konto! jag hade clearat bonusen på $100 men ville inte fortsätta eftersom jag torskat $450, så jag cashade ut, men det gick fan inte!! och nu kommer jag inte in på mitt betsafe konto heller. Införsig så var det bara $160 kvar men ändå. Citera
ziddax Postad 14 Februari , 2007 Rapport Postad 14 Februari , 2007 Betsafe låste mitt konto! jag hade clearat bonusen på $100 men ville inte fortsätta eftersom jag torskat $450, så jag cashade ut, men det gick fan inte!! och nu kommer jag inte in på mitt betsafe konto heller. Införsig så var det bara $160 kvar men ändå. hör med deras support. snabbare svar än hos dem får du inte i den här branschen... Måste personligen säga att jag är jävligt nöjd med denna bonusen. $1000 i bonus, ~$400 i rake back och sen lite till ifrån MPP racet innebär för mig ungefär 100% rake back på denna bonus. Citera
Agent Cooper Postad 14 Februari , 2007 Rapport Postad 14 Februari , 2007 Måste personligen säga att jag är jävligt nöjd med denna bonusen. $1000 i bonus, ~$400 i rake back och sen lite till ifrån MPP racet innebär för mig ungefär 100% rake back på denna bonus. Håller med! Sammantaget är detta en av de bästa bonusarna/promotions jag clearat. Citera
snauen Postad 22 Februari , 2007 Rapport Postad 22 Februari , 2007 måste man vänta på pinkod för att casha ut? Citera
El Helado Patata Postad 7 Mars , 2007 Rapport Postad 7 Mars , 2007 går inte spela på crypto längre pga. rb o MPP/rake tävlingar, om man nu inte föredrar 20%vp bord MPP-racen lockar iofs inte särskilt många tighta snubbar. Rake motsatsen faktiskt. Kolla leaderboardsen på sunpoker och pokerplex t ex. Kelseyb som låg trea hos sunpoker (ligger 8a nu på 80k MPPs) har 50/20 nånting i stats och jag noteade honom som yberfisk och PLAYER32 har 60/40 i min bas och verkar ha som hobby att coldcalla preflop. Helt allvarligt så tycker jag borden är lösare nu (jag har kört cryptos månadsbonusar+rb så länge de har existerat ungefär). Citera
Recommended Posts