Gå till innehåll

Upp till $1000 i bonus på Betsafe


Betterman

Recommended Posts

Fick precis ett mail med info om Betsafe's nya klient (CryptoLogic) från och med idag och ny bonus. Jag har inte forskat vidare hur man får MPP men det kanske någon annan gör... Någon som har erfarenhet av Betsafe?

Jag har inte lirat på någon CryptoLogic-klient tidigare - något som rekommenderas?

 

 

----------------------------------------------------

$1000 bonus kontant till ALLA kunder!

 

Den 15:e januari startar Betsafe sin största och mest aggresiva kontantbonus-kampanj någonsin. Genom att spela hos Betsafe kan du tjäna inte mindre än $1000. Denna bonus kommer för övrigt INTE som vanligt att bli avdragen eller utjämnad med någon av Betsafes övriga bonuserbjudanden. Denna bonus gäller för alla kunder oavsett din kontostatus och du behöver inte ens sätta in pengar!!

 

Bonusen fördelar sig på 5 nivåer och varje nivå kommer att bli utbetald automatiskt efter du har spelat ihop de nödvändiga MPP.

 

Bonus Nödvändiga MPP Total bonus

$50 250 $50

$100 750 $150

$150 1500 $300

$200 2500 $500

$500 5000 $1000

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. "In the period January 15 to March 31 you can earn as much as $1000, and there is no deposit required if you already had money on your poker account."

 

2. max raken för alla bord är 3($/£/€) förutom på 25/50 tror jag där det är 5

Man räknar i units dvs .99 £ i rake ger lika mycket poäng som .99 $

 

förövrigt gillar jag det de skrivit på betsafe

"If you should go broke on your poker account just before you reach another level it can be very rewarding to make a new deposit, to earn the required MPPs."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förstår inte varför man ska köra denna. Det finns ju ett helt gäng av månads och signupbonusar på Crypto som har 5xMPP-krav, även med rakeback på det. Bättre att köra dom först varje månad. Denna bonus är bara bra för de som spelar RIKTIGT mycket och HÖGT.

 

5000 händer på 2/4 eller 3/6 Fixed för 1000$ tackar man inte nej till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så här är tabellen:

$50 250

$100 750

$150 1500

$200 2500

$500 5000

 

Den delas ut i klumpsummor då du spelat 250 MPPs får du 50 dollar

Sen då du nått 750 får du 100 till osv osv

Så i slutet blir det 50 + 100 + 150 + 200 + 500 = 1000

 

 

Är ju nästan omöjligt att säga hur många händer du måste spela för att få bonusen varirerar ju från gång till gång. Men ett par tusen måste du då lira.

NL200 går det relativt snabbt då får du ju nästan en MPP / flop för det mesta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Frågor nån snäll gärna får svara på.

 

Om jag 4-tablar NL200, hur många händer?

om jag 4-tablar NL100, hur många händer? På ett ungefär..

 

Jag kan nog svara på det här gällande NL200SH. Har spelat 6013 händer på NL200SH och fått ihop 1775 MPP's.

Delar vi 6013 i 1775 får vi fram att man behöver spela 3.39 händer för att få ihop 1 MPP.

 

Så för 5000 MPP's behövs alltså ungefär 16900 händer på NL200SH.

 

Edit: Borde ju göra skillnad på hur pass tight eller lös man är också. Har själv 21.2% VPIP och 17.3% PFR.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...