Vaniljkysss Postad 15 Januari , 2007 Rapport Postad 15 Januari , 2007 Halloj Lovers! Hoppas att allt är bra med er och att ni hittat till mig igen! Efter stort uppehåll är jag tillbaka på SS med 100 sek i starten på pojkvännens (Stoffe83´s) konto, då han nu spelar mest på Everest och CD poker. Startade igår efter en liten minus session på 87 sek och det gick lysande! Iaf om man ska se på min förmåga att spela! =) Hoppas ni håller koll på mig och säger till om jag utför dumma drag eller fiskar någon gång! Inte så lätt när man inte är så jätte bra på poker, men nog fan går det bättre! Målet just nu är att kunna spela ihop till en Emmaljunga Barnvagn (Är gravid för er som inte visste det.) Så en 6000 måste jag håva in! Ha det fint! // Madde (Vaniljkysss) Så nu ska jag köra lite No Limit så får vi se hur det går! Puss! BR: 202 kr efter en lyckad morgon! Citera
gdaily Postad 15 Januari , 2007 Rapport Postad 15 Januari , 2007 Kul med en tjej som skriver dagbok! (Det finns några till, men dom har inte "outat" sig). Vilken månad är du i, så man vet hur mycket du "måste" vinna i månaden? Citera
Miami Postad 15 Januari , 2007 Rapport Postad 15 Januari , 2007 Spela ihop en barnvagn på poker. Jag gillar det! Dessutom kommer du ju få ett gäng giva historier att dra för lill-knodden på era första promender...."och sen rivra jag en Q för topset och tog potten mot actionguy55, han tilta bort ett solskydd och mugghållare efter det" osv....hehe. aja GL! Citera
Myssion Postad 15 Januari , 2007 Rapport Postad 15 Januari , 2007 Då ska jag passa på att tipsa om att använda bärsjal istället för / i kombination med vagn. Allt du behöver veta hittar du här: http://www.sjalbarn.se Lycka till!! Citera
Vaniljkysss Postad 15 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 15 Januari , 2007 Damn så kul att några redan har skrivit! Miami: Gillade det där med historien, ska jag ha i åtanke =) Spelar nu och ligger en 80 kr + så det ska nog gå bra! Tack för lyckönskningarna! Citera
Infinitiv86 Postad 15 Januari , 2007 Rapport Postad 15 Januari , 2007 Hrmpf jag skulle aldrig få tre svar på en timma om jag startade dagbok =/ ont igen: Spelar du fullring eller shorthanded? Lycka till! Citera
Recommended Posts