Existentialisten Postad 14 Januari , 2007 Rapport Postad 14 Januari , 2007 Dag som natt sitter han i sitt anletes svett och postar inlägg här på forumet. Det är pokermedia, poker off topic, poker som yrke, handanalyser, off topic... det finns inget han inte har en åsikt om! Über-poster! Dessvärre är dock inläggen oftast lite trumpna, beska, ironiska, sarkastiska eller helt enkelt kalla konstateranden. Man ser sällan någon sann glädje, hjärtliga skämt eller varma komplimanger... det ska vi ändra på go vänner! Låt oss tillsammans visa att forumet inte bara består av kyliga och ondskefulla Hjortar och Henkemans utan att det fortfarande är godheten som är i majoritet! Låt oss visa varandra att vi innerst inne är små, mysiga godhjärtade Heltokar, Kluffies och Myssions! Låt oss med kärleken och värmens hjälp bryta ner Eurys hårda, kyliga fasad med vänliga ord och kramar... hans hjärta är gott innerst inne, allt som behövs är vår kärlek! Tillsammans kan vi utföra underverk! Posta några varma ord, komplimanger eller varför inte – en bamsekram! Pälsa på Eury rejält med vår kärlek! Citera
Existentialisten Postad 14 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 14 Januari , 2007 Jag börjar... Jag tycker du verkar gosig Eury! Citera
Klyka Postad 14 Januari , 2007 Rapport Postad 14 Januari , 2007 Jag har ju redan blivit avslöjad med min kärlek till Eury. Måste dock ifrågasätta syftet med tråden..(?) Citera
Andrew_W Postad 14 Januari , 2007 Rapport Postad 14 Januari , 2007 Puss och kram! För övrigt är du sent ute Existentialisten. Den här tråden kan stängas nu. Min inbox vittnar om att den är överflödig. Citera
eurythmech Postad 14 Januari , 2007 Rapport Postad 14 Januari , 2007 Puss och kram! För övrigt är du sent ute Existentialisten. Den här tråden kan stängas nu. Min inbox vittnar om att den är överflödig. Måste börja variera mina svar till Andypandy, men tills jag kommer på något bättre; här kommer en gammal klassiker Hur går sorteringsarbetet? Citera
Andrew_W Postad 14 Januari , 2007 Rapport Postad 14 Januari , 2007 Det är bråda dagar. Ja, alltså vad gäller ansökningarna... det krävs en grundlig utredning med extremt finkänsliga testmetoder för att kunna fånga upp den person som bäst matchar dina krav på en alldeles unik kombination av personlighetsegenskaperna ölsinne (gott) och musiksmak (god), samt tandhygien (befintlig). Vi pratar nyanser här. Lägg dessutom till att personen ska sjunga i ett (dåligt) garageband och skratta åt dina skämt (kontinuerligt), så förstår du säkert att det här kommer att ta tid. Det blir många dimensioner. Jag jobbar fortfarande med att utveckla någon form av matris för det här. Citera
Hakflem Postad 14 Januari , 2007 Rapport Postad 14 Januari , 2007 Det blir en turn 16-foul från mig. Citera
eurythmech Postad 14 Januari , 2007 Rapport Postad 14 Januari , 2007 Det blir en turn 16-foul från mig. 6,6 6,6 6 1 Oh noes! Apoth fail! Citera
Existentialisten Postad 14 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 14 Januari , 2007 Tydligen ska PM-funktionen vara ganska bra när det gäller privata samtal som inte rör tråden. Citera
Klyka Postad 14 Januari , 2007 Rapport Postad 14 Januari , 2007 Tydligen ska PM-funktionen vara ganska bra när det gäller privata samtal som inte rör tråden. Jag håller med, det är så sjukt jobbigt när viktiga trådar som denna störs av en massa OT, blir liksom lite svårt att föra en konstruktiv diskussion! Citera
Existentialisten Postad 14 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 14 Januari , 2007 Jag håller med, det är så sjukt jobbigt när viktiga trådar som denna störs av en massa OT, blir liksom lite svårt att föra en konstruktiv diskussion! Citera
Andrew_W Postad 14 Januari , 2007 Rapport Postad 14 Januari , 2007 Tydligen ska PM-funktionen vara ganska bra när det gäller privata samtal som inte rör tråden. Förlåt, jag hade glömt att du inte gillar att bli utestängd. Citera
Existentialisten Postad 14 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 14 Januari , 2007 Förlåt, jag hade glömt att du inte gillar att bli utestängd. Det är så trist när ni coolisar snackar ert eget slang... då förstår ju inte vi mesar någonting... Citera
tetris Postad 15 Januari , 2007 Rapport Postad 15 Januari , 2007 Existentialisten vad är ditt riktiga pf.nu nick? Citera
Existentialisten Postad 15 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 15 Januari , 2007 Existentialisten vad är ditt riktiga pf.nu nick? Nusseman Citera
Hjort Postad 15 Januari , 2007 Rapport Postad 15 Januari , 2007 Nusseman Det förklarar så mycket... Citera
Existentialisten Postad 15 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 15 Januari , 2007 Det förklarar så mycket... Passa dig så att jag inte kastar vigvatten på dig... Citera
pwned Postad 15 Januari , 2007 Rapport Postad 15 Januari , 2007 ska ja vara ärlig så tycker ja inte han tillför nått till forumet,utan mest svar som lol,sick,och fyp.men han är säkert snäll.. Citera
Recommended Posts