Gå till innehåll

Bonus problem


Mr GZON

Recommended Posts

Jag spelade reload bonusen PS200 den andra januari. Vid deadlinen saknade jag ungefär 200 raked hands för att erhålla det totala bonusbeloppet. Delvis berodde det på att Partypoker hade tekniska problem på morgonen.

Jag tyckte inte det var något större sak att jag saknade ungfär 200 raked hands (2400 erfordrades för en bonus på $200) eftersom jag ändå skulle få en summa som motsvar värdet av de raked hands jag faktiskt spelat – i PartyPokers information för bonusen PS200 stod det ”Any condition” i kolumnen under ”Release requirements.

Om man klicka på ”My account” sedan ”Bonus details” och där klickar man på texten ”Release requierment” (det går även bra att klicka här), då kan man läsa följande:

”Release requirements: This column tells you which release conditions you must meet in order to claim your bonus. You may have to meet one or all of the release conditions. If the column states 'Any condition', you can choose the release condition you would like to meet.”.

 

Jag har varit i kontakt med supporten men från dom får jag i stort sätt bara höra att vissa release requirements måste uppnås inom en viss tidsram innan bonusen kan betalas ut. Jag fick denna länk av en av support personalen, https://secure.partyaccount.com/faq/release_restricted.html . Vidare säger man på PartyPoker att bonusen betalas ut då kravet för hela bonusen är uppfylld.

Visst det stod ”release restricted” i informationen för bonusen, det betyder dock bara att ett visst mål måste uppnås innan bonusen kan betalas ut. Det stod också att ”Total release condition” var 2400 raked hands – det står som förklaring att hela det villkoret måste uppnås. Enligt texten jag citerade om ”Release requirements”, har jag uppnått målet för att erhålla en del av bonusen – det stod faktiskt ”Any condition” i kolumnen under ”Release requirements” för bonusen PS200.

 

Någon lirare som har koll på detta och har möjlighet att reda ut frågetecknet ?

 

 

Mr GZON

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...