kronas Postad 13 Januari , 2007 Rapport Postad 13 Januari , 2007 Det slog mig att när jag och en vän satt och spelade poker så kommer det upp samma ord och meningar hela tiden. Så det skulle vara kul att se vad ni har för vanliga och roliga fraser för er. Mina brukar lyda: "Jahopp, det var roligt så länge det varade" "At least, you got a raked hand" (då man vinner en fet pott på nätet) "Nöten, vad har du?" "Dela till mig, ska bara på toa" Enjoy! Citera
davelin Postad 13 Januari , 2007 Rapport Postad 13 Januari , 2007 några sköna som brukar komma när vi kör: "vafan håller du på med?, vadå han straddlar juh" (när nån ny är med) "hur fan kan du syna 4xBB med den pre?, för att det var mot dej" "fan om man skulle ta EN öl ändå" Citera
eurythmech Postad 13 Januari , 2007 Rapport Postad 13 Januari , 2007 "nu tänker jag göra en dålig syn" Citera
Tjocko76 Postad 13 Januari , 2007 Rapport Postad 13 Januari , 2007 - Va fan, har du aldrig hört om potodds - Så klart jag har - Hur fan kunde du syna med då med en runner runner - Jag gick för de implicita oddsen Citera
kronas Postad 13 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 13 Januari , 2007 Nu vill jag hem, All-in! Citera
Coxxa Postad 13 Januari , 2007 Rapport Postad 13 Januari , 2007 "Vaddå ingen is, hur fan kan man ha slut på is?" "Grappo, vem fan över 15 köper grappo till GT?" Citera
Recommended Posts