Magneten Postad 13 Januari , 2007 Rapport Postad 13 Januari , 2007 Jag visste inte riktigt var jag skulle placera den här tråden men någon duktig moderator får väl visa vägen . Det skulle vara intressant att veta vilka här i forumet som är välkända proffs? Exempelvis psykologas och Legato för att nämna två som var med i Pokermiljonen. Har någon till exempel sett Erik Sagström skriva här någongång och vad använder han i så fall för nick i forumet? I en artikel i ett pokermagasin skrev han för övrigt att han hade vunnit en massa pengar under 2004 med nicket TheSea. Hur många var det egentligen som visste att det var han ensam som spelade med det fruktade nicket? Jag har flera gånger sett folk skriva att det sannolikt var ett gäng skickliga spelare som turades om att spela som TheSea. Citera
eurythmech Postad 13 Januari , 2007 Rapport Postad 13 Januari , 2007 Legato är väl en av de mer kända som skriver här, men han skriver bara i perioder. Ramz och Morbo skriver lite oftare, och börjar göra sig namn ute i Europa. Eller har väl gjort ett tag nu. TLK (Texas Limit King) har skrivit här i omgångar, under nicket Unreal. Men du pratar mest om professionella spelare kända från tv? Ken har gjort några inlägg på forumet. Likaså Micke Westerlund. Citera
Magneten Postad 13 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 13 Januari , 2007 Legato är väl en av de mer kända som skriver här, men han skriver bara i perioder. Ramz och Morbo skriver lite oftare, och börjar göra sig namn ute i Europa. Eller har väl gjort ett tag nu. TLK (Texas Limit King) har skrivit här i omgångar, under nicket Unreal. Men du pratar mest om professionella spelare kända från tv? Ken har gjort några inlägg på forumet. Likaså Micke Westerlund. Tack för upplysningarna. Vad använder Ken för nick här då och vem är förresten Micke Westerlund? (ursäkta en okunnig yngling). Är Ramz möjligtvis Mats Rahm? Citera
eurythmech Postad 13 Januari , 2007 Rapport Postad 13 Januari , 2007 Ken tror jag har skrivit under eget namn. Micke Westerlund har figurerat rätt flitigt i media. Vad gäller pokerspelande i media så har han ett WPT-finalbord så vitt jag vet. Ramz är inte Mats Rahmn, jag tror inte att det är något problem att skriva ut Ramz riktiga namn, men jag avböjer för säkerhets skull. Citera
Macroman Postad 13 Januari , 2007 Rapport Postad 13 Januari , 2007 M. Thuritz har skrivit ngn gång. Citera
Magneten Postad 13 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 13 Januari , 2007 Ken tror jag har skrivit under eget namn. Micke Westerlund har figurerat rätt flitigt i media. Vad gäller pokerspelande i media så har han ett WPT-finalbord så vitt jag vet. Ramz är inte Mats Rahmn, jag tror inte att det är något problem att skriva ut Ramz riktiga namn, men jag avböjer för säkerhets skull. Jag har lyckats luska ut att Mats Rahm använder (eller åtminstone använde) nicket Mazak14 här i forumet. Han kommenterade inlägg om att han ofta ser självmordsbenägen ut i de TV-turneringar han har ställt upp i . Nej inte är han någon muntergök direkt men det kanske berodde på den halvmiljon han hade blivit bestulen på från sitt spelkonto. Citera
Bluwajt Postad 13 Januari , 2007 Rapport Postad 13 Januari , 2007 Nej. Det är jag som är Dan Glimne. Ser inte varför en 850+ postare skulle hitta på någon sånt, så Glimne hänger la en del här han också. Citera
Bodinarn Postad 13 Januari , 2007 Rapport Postad 13 Januari , 2007 Erik Friberg har på ett rätt humoristiskt sätt kommenterat sitt spel i ngn tråd för längesedan.. Citera
majorj Postad 13 Januari , 2007 Rapport Postad 13 Januari , 2007 Ser inte varför en 850+ postare skulle hitta på någon sånt, så Glimne hänger la en del här han också. Dementerar! Det där skrev jag "under the influence". Är alltså inte Dan Glimne. Sorry! Citera
Bogust Postad 14 Januari , 2007 Rapport Postad 14 Januari , 2007 Mats Iremark är väl rätt hyffsad också. Han skriver ju här ganska frekvent. Citera
Magneten Postad 15 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 15 Januari , 2007 Mats Iremark är väl rätt hyffsad också. Han skriver ju här ganska frekvent. Hm.. har inte hört talas om honom. Av vilka skäl menar du att han är känd då och vilket nick använder han i forumet? Citera
Magneten Postad 15 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 15 Januari , 2007 Vad använder moderatorerna gdaily och matteprof m fl för nick när de spelar och var brukar de (eller ni) spela samt på vilken nivå? Sedan kan man ju passa på att fråga vilka krav som ställs för att bli moderator i det här forumet? Jag funderar dock inte på att bli en sådan Citera
Hjort Postad 15 Januari , 2007 Rapport Postad 15 Januari , 2007 Vad använder moderatorerna gdaily och matteprof m fl för nick när de spelar Tror inte någon är särskilt sugen på att bli railad. Gdaily har väl några nick öppna i sin dagbok, och mp spelar inte nätpoker längre. Sedan kan man ju passa på att fråga vilka krav som ställs för att bli moderator i det här forumet? Det är inte en fråga om krav utan en fråga om behov från forumet och personlighet. Citera
pwned Postad 15 Januari , 2007 Rapport Postad 15 Januari , 2007 han vann en EPT tävling,nick här är iremmats. Hm.. har inte hört talas om honom. Av vilka skäl menar du att han är känd då och vilket nick använder han i forumet? Citera
Ruterkung Postad 15 Januari , 2007 Rapport Postad 15 Januari , 2007 pkrbt har skrivit något här om jag inte har drömt det, likaså H@££ingol(stavas det så?), mazak och gambler21. Tror de nickar så iallafall... Citera
mattjis Postad 15 Januari , 2007 Rapport Postad 15 Januari , 2007 Mats Iremark är väl rätt hyffsad också. Han skriver ju här ganska frekvent. Sant sant. Citera
Thorn- Postad 15 Januari , 2007 Rapport Postad 15 Januari , 2007 jag skriver här endel James???? Citera
Magneten Postad 16 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 16 Januari , 2007 han vann en EPT tävling,nick här är iremmats. Okej.. tack Citera
Magneten Postad 16 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 16 Januari , 2007 Tror inte någon är särskilt sugen på att bli railad. Gdaily har väl några nick öppna i sin dagbok, och mp spelar inte nätpoker längre. Det är inte en fråga om krav utan en fråga om behov från forumet och personlighet. Hur avgör forumledamöterna om någon har rätt personlighet då? Citera
Recommended Posts