Gå till innehåll

Resedagboken för Team Gnuf


RaMz

Recommended Posts

  • Svars 2,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hur mycket tid spenderar ni till sammans nar ni inte ar ute och reser?

 

Jag och Morbo bor ju tillsammans så oundvikligen så spenderar vi ganska mkt tid tillsammans ;) Molle träffar man väl en 2-3 ggr i veckan på diverse poker/natt- klubbar. Raymi inte lika ofta men typ en gång i veckan kanske. Vi gillar att umgås rätt mkt på msn också :) Och Molle har dejtat min syssling men han bjuder inte på några egna släktingar :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena igen! Nu är halsflussen borta och jag han få gå ut 4 dagar i rad nu innan jag åkte till bangkok för att om 2 dagar åka hem. Vädret har varit fantastiskt och kvällarna jävligt roliga också. Jag kommer lägga upp lite bilder från lite allt möjligt sen så fort nikov har fått in bilderna på datorn.

 

Jag har lite delade tankar om att åka hem. Jag hade nog gärna stannat någon extra vecka på den ö vi var på då jag hittade en väldigt trevlig aussiegumma där som jag hängde mycket me de tre sista dagarna. Samtidigt känns det jävligt skönt att få komma hem för nu börjar det komma lite pokersug igen, särskilt efter lite större liveturneringar. Att det är snö hemma höjjer ju iofs inte hemlängtan :D

 

Vi har ju tre EPTs framför oss nu i mars så det ska bli jävligt kul om man inte räknar ramzis snark-vm.

 

Tills bilderna kommer upp, lycka till med pokern!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Molle och jag spelade pokermiljonen kvalet idag där det var 50 inbjudna proffs som spelade om 6 platser. Vi hinkade som vanligt, molle försökte få mig vidare och dubblade upp mig en gång, men annars var det jättekallt så d blidde ingen pokermiljon för oss.

 

Gnuf hade en liten fest idag också, jag var förbi en kort stund bara för jag är lite sjuk men det var i alla fall bra stämning och massa roligt folk från branschen. Förhoppningsvis så tog Danne lite bilder från festen men jag är inte säker på det.

 

Dags att sova nu, jättetiltad på onlinepoker just nu och tror jag måste köpa astmamedecin och losec för jag mår inte så bra, förhoppningsvis så försvinner det av sig självt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var inte så att delar av Team Gnuf var ute och festade på Laroy igår. Tyckte mig se det, men var inte helt nykter så det kanske var några helt andra.

 

m jag va där en snabbis med nåra polare, vi hade vart på kth fest innan så vi hann inte va där så länge. Unreal hade lite vänner från Barcelona och Melbourne som va här och hälsa på, så vi har rännit (lol sp?) runt stan med dom om nätterna, helt slut nu. Men kul har vi haft det i alla fall!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...