jack_the_dipper Postad 30 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2007 Måste bara fråga en grej som jag tänkt på. Du får reda ut frågetecknen för en trög man som jag. Hur kommer det sig att du verkar ha råd att torska ett par mille kronor på SvS men sedan "måste" ha stake till WSOPE som du pratade om tidigare? Eller är det bara en fråga om värde? Hoppas ingen hånar mig nu för att jag missat något, heh. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 30 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 30 Oktober , 2007 Jag har inte förlorat ett par mille på svs, då hade jag vart gul. Jag är plus.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
shipitholla85 Postad 30 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2007 Visst, för inte är det väl du som fajtas med Lokelupus & c/o? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jessica Postad 30 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2007 Nej det är alex enligt säkra källor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 30 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 30 Oktober , 2007 Whatever, om ni ska fråga saker så får ni acceptera svaren. Jag är inte den som kokar ihop historier, vill jag inte prata om nåt så skiter jag bara i att svara på det. Jag är back som fan mot Loke det stämmer, men jag är inte back totalt på svs, även om plusset inte är speciellt stort längre. Kan säga att jag kört själv på svenska spela till 90-95% i alla fall. Vet inte ens varför jag försöker berätta om det här, borde egentligen inte bry mig, men blir grinig när folk tror jag ljuger när jag typ är pokervärldens mest ärliga person. Det hjälper att man bara sovit 6-7h inatt, va tvungen att slita upp mig från sängen så att jag kan åka till Dublin imorrnbitti utan att somna mitt under EPTn. Puss Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 30 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 30 Oktober , 2007 Jessica, jag vet att en handfull personer vet villka som spelat på mitt konto. Och dom har säkert berättat det vidare för några till, däribland dig antar jag. Men faktum är att vi är bara 3 personer som vet exakt villka som spelat på mitt konto och hur mkt. Så om du inte har hört det av någon av oss så skulle jag inte lita så mkt på dina "säkra källor" Sen förstår jag inte varför folk tycker det är så otroligt att det är just jag som spelat mkt limit med loke, har ju förlorat massor mot honom så trodde folk skulle fatta att det var jag som spelade Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stackbrat Postad 30 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2007 RaMz ta en trocadero o en chocolatechip cookie istället för o ens orka bemöta "jag vet..Jag tror..Jag har hört.." tjing Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
escobar Postad 30 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2007 RaMz ta en trocadero o en chocolatechip cookie istället för o ens orka bemöta "jag vet..Jag tror..Jag har hört.." tjing ÅÅååh vad jag saknar trocadero, det är ju livet näst efter julmust... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 30 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2007 ÅÅååh vad jag saknar trocadero, det är ju livet näst efter julmust... Trocadero och Pommac det var fina grejor det! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 30 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 30 Oktober , 2007 ÅÅååh vad jag saknar trocadero, det är ju livet näst efter julmust... Jag tror trocadero och julmust är 2 av mina minst omtyckta läskedrycker.....efter mineralvatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 30 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2007 Vilka nivåer spelar du på svs RaMz? Förutom dom höga limitborden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 30 Oktober , 2007 Författare Rapport Share Postad 30 Oktober , 2007 Vilka nivåer spelar du på svs RaMz? Förutom dom höga limitborden? Jag har inte spelat på svs på ett tag nu för jag har noll kronor kvar på kontot just nu och är lite less på siten. Innan så har jag spelat allt från 50-100 till 200-400 NL samt lite omaha upp till 100-200 ibland. Förutom limiten dvs. Nu har jag grindat 5-10 NL på gnuf senaste veckan, det har gått ganska bra. Spelade en stund nyss och jag måste säga att jag nästan hade glömt hur skönt det är att grinda 6 bord, testade även 8a bord i en halvtimme eller nåt men dte var på gränsen, behöver lite träning. Dags att sova lite om en stund. Daniel har sagt att han ska hämta oss vid 07.15. Sen bär det av igen mot Dublin i ett par dagar, dag 1B är imorgon så vi kommer dit och börjar spela direkt. ses Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 31 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2007 GL, svenskar har medrigg i dublin! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jack_the_dipper Postad 31 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2007 Jag har inte förlorat ett par mille på svs, då hade jag vart gul. Jag är plus.... Nej, alltså du får inte misstolka mig. Men du har ju torskat en del mot Loke på senare och jag tyckte bara det var skumt hur du kan har råd att torska så mycket mot Loke och sen säga att du behöver stake. Jag ville inte på något sätt säga att jag tror du ljuger, att det är någon annan spelare som spelar eller att du är back som pokerspelare. Var INTE ALLS så jag menade. Jag ställde bara en vanlig fråga men fick inget vanligt svar. Hehe. Jag varken tror, vet eller har hört något om vem eller vilka som spelar på ditt svs-konto. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 31 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2007 din fråga var inte bara en vänlig fråga utan även ett påstående, därför reagerar han(kanske?) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
storkiz Postad 31 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2007 Go team gnuf grym start av raymi Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 31 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2007 såg nicken Ramzxxx där x-en var några siffror på primas 5-10 o undrade just om det var Ramz. Kan du bekräfta så jag har med det i min table selection? (Typ undvika o sitta ner?) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Spelgalen Postad 31 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2007 såg nicken Ramzxxx där x-en var några siffror på primas 5-10 o undrade just om det var Ramz. Kan du bekräfta så jag har med det i min table selection? (Typ undvika o sitta ner?) det lär ju vara någon annan!! ramz skrev ju inte nyss att han spelade 5-10 på prima. det är också ologiskt att ramz nick skulle innehålla ramz.. 1+1 är? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fredde80 Postad 31 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2007 Ingen som vet hur det går för "the gnuffers" i Dublin? såg ju dåligt ur för molle, ramz och morbo men bra ut för raymi enligt poker.ses chipcount Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fredde80 Postad 31 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2007 Morbo ute ser jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 31 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2007 det lär ju vara någon annan!! ramz skrev ju inte nyss att han spelade 5-10 på prima. det är också ologiskt att ramz nick skulle innehålla ramz..1+1 är? Ramz skrev väl att han har börjat lira 5-10 på Gnuf (prima) nu och nickar Ramz123. Lycka till i Dublin allesammans! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab Postad 31 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2007 det lär ju vara någon annan!! ramz skrev ju inte nyss att han spelade 5-10 på prima. det är också ologiskt att ramz nick skulle innehålla ramz..1+1 är? Lite tilt att man heter RaMz123 på siten egentligen, hade vart skönare med hemligt konto ja vad är 1+1? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dksthlm Postad 31 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2007 Lite update, det var nyss middagspaus här på ETP. Sebbe har tyvärr bustat - han får skriva själv... Raymi - 32K Molle - 12K Ramzi - 14K I vanlig ordningar har Öststats-EPT inte lyckats ordna bra Internet så bilder får komma senare ikväll el imorgon... Hej så länge! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Spelgalen Postad 31 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2007 ja vad är 1+1? ehh, har jag blivit gammal? trodde jag aldrig missuppfattade ironi på internet, kanske gör jag det nu men det känns faktiskt som att du inte levlar mig här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
route66 Postad 31 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2007 Nuläget ser väl juste - och nordiskt ut: Thor Hansen NOR 43 000 Raymi Sanchez-Thörn SWE 36 000 Jonas Molander SWE 29 000 Juha Helppi FIN 27 000 Andreas Hagen NOR 26 000 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts