Bodarve Postad 17 September , 2007 Rapport Share Postad 17 September , 2007 Vad fick du folda där innan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
breden Postad 17 September , 2007 Rapport Share Postad 17 September , 2007 morbo har 661K efter att han fått lägga två gånger mot omslag. En preflop och en på floppen AK2. Avarage 772K. 78 spelare kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Morbo Postad 17 September , 2007 Rapport Share Postad 17 September , 2007 QQ på AKx. T9s preflop. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dksthlm Postad 17 September , 2007 Rapport Share Postad 17 September , 2007 Lite update på vad han åt i pausen, sax från msn: daniel k. [sthlm] säger: vad åt du för ngt då Sebbe säger: ciabatta med kyckling mozzarella o pesto Sebbe säger: och nån pasta med strimlad biff Sebbe säger: sitter och dricker kaffe nu Sebbe säger: nöten daniel k. [sthlm] säger: köpte var? Sebbe säger: lille italienaren Sebbe säger: runt hörnet typ Nog så viktigt det, Pappa kan inte bara prata floppar och badbeats Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Morbo Postad 17 September , 2007 Rapport Share Postad 17 September , 2007 Tungt nu, synd att jag inte får några händer, ingen brist på action liksom... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefievel Postad 17 September , 2007 Rapport Share Postad 17 September , 2007 härlig dubbling med Q5 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JoseGuti Postad 17 September , 2007 Rapport Share Postad 17 September , 2007 Hur tänkte du med AQ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 17 September , 2007 Rapport Share Postad 17 September , 2007 Hur tänkte du med AQ? Jag antar att han tänkte att atighrock var ute efter att stjäla. Det var ju ett väldigt fint läge för stöld. Och med AQ ställer han då för att isolera sig mot stöldförsöket med högre kort. Nu stämde det ju inte så bra just den här gången. Eller så räknade han med att ha två överkort till ett par och kunna få tripla såsen för synen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Morbo Postad 17 September , 2007 Rapport Share Postad 17 September , 2007 efter en raise och en syn tycker jag att med tanke på hur stackarna såg ut att sb hade ett givet restealläge. jag var övertygad om att han skulle ställa med alla par, de flesta ess och kanske KQ och liknande. blir ledsen i ögat när folk hittar nötter i perfekta movelägen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JoseGuti Postad 17 September , 2007 Rapport Share Postad 17 September , 2007 efter en raise och en syn tycker jag att med tanke på hur stackarna såg ut att sb hade ett givet restealläge. jag var övertygad om att han skulle ställa med alla par, de flesta ess och kanske KQ och liknande. blir ledsen i ögat när folk hittar nötter i perfekta movelägen [/QUOT Japp, trist. Långt kvar dock! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
samrus Postad 17 September , 2007 Rapport Share Postad 17 September , 2007 Vad hade han då? Är du ute? Fan hatar jobba. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 17 September , 2007 Rapport Share Postad 17 September , 2007 Synd Morbo Det var väl menat att du skulle vinna Main Event istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Morbo Postad 17 September , 2007 Rapport Share Postad 17 September , 2007 Kul att spela 13 timmar för att busta med JJ mot AT all-in preflop... Älskar verkligen poker... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 17 September , 2007 Rapport Share Postad 17 September , 2007 Här sitter man och railar hela morgonen. Så vänder man bort huvudet en minut för att svara på lite mail, så tog det slut Nåja. plats 52 känns inget kul just nu, men kanske när du slaggat en sväng. "Grattis" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 17 September , 2007 Rapport Share Postad 17 September , 2007 Vidrigt... gg wp /SK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fredde80 Postad 17 September , 2007 Rapport Share Postad 17 September , 2007 gg otur att inte bäst hand får stå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
samrus Postad 17 September , 2007 Rapport Share Postad 17 September , 2007 Är AT verklig stark? Fattar inte, men det är väl därför man aldrig klonkar,... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berrabb Postad 17 September , 2007 Rapport Share Postad 17 September , 2007 tja AT är ju stark när det kommer TTx på floppen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Morbo Postad 17 September , 2007 Rapport Share Postad 17 September , 2007 Han spelade den som att den vore nöten, antar att han hade bra read på floppen... Tack alla som railade och hejade, sova nu. Bara ta nya tag imorrn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 17 September , 2007 Rapport Share Postad 17 September , 2007 GG Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hnk Postad 17 September , 2007 Rapport Share Postad 17 September , 2007 ok Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RiggadLina Postad 17 September , 2007 Rapport Share Postad 17 September , 2007 Inte molle... jag är sebastian Excuse-moi! Monsieur Riviére! Väldigt trött imorse (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 17 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 17 September , 2007 Det enda bättre än att vara ung och dum är att vara ung och smart men fortfarande inse att man måste göra lite dumheter ibland för att det är jävligt kul. /Ramz Ibland undrar jag hur jag kan vräka ur mig sånna nötter....Jag borde få betalt mer för att blogga.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TomSelleck Postad 19 September , 2007 Rapport Share Postad 19 September , 2007 Ibland undrar jag hur jag kan vräka ur mig sånna nötter....Jag borde få betalt mer för att blogga.... ... och nu har du dödat skrivglädjen i den här dagboken genom att ge alla andra prestationsångest. Bra jobbat... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 19 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 19 September , 2007 Jag tror inte ens jag förstår vad prestationsångest innebär...Det låter så löjligt i mina öron. Antingen så gör man eller så gör man inte? Undrar om det är nån ide att gå till cafet idag med tanke på att uteserveringen har stängt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts