RaMz Postad 18 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 18 Maj , 2007 Ligger Prag i sydsverige eller? 2 klasser från linköping var där på klassresa för att dom skulle gå ut 3an. Och tydligen så är det en gammal tradition att 3orna i Lund åker till Prag varje år och festar. Det skulle komma ca 1000 personer från lund samma dag som vi åkte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 19 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 19 Maj , 2007 Kollar på nåt program på TV3 som heter "Sveriges smartaste barn" där det är 7st 12-åringar som svarar på diverse frågor med fyra svarsalternativ. Seriöst så har jag rätt på ca 60-70% av frågorna, men 12-åringarna har rätt på ca 80% av frågorna och dom är 9 år yngre än mig!! Visste ni att Columbus skepp hette Santa Maria? Eller att det var Sandi Thom som gjorde låten "I wish I was a punkrocker"? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 19 Maj , 2007 Rapport Share Postad 19 Maj , 2007 Alltså...vem vet inte om Santa Maria, Nina och Pinta? Modern musik däremot är lite läskigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Toan Postad 19 Maj , 2007 Rapport Share Postad 19 Maj , 2007 Kollar på nåt program på TV3 som heter "Sveriges smartaste barn" där det är 7st 12-åringar som svarar på diverse frågor med fyra svarsalternativ. Seriöst så har jag rätt på ca 60-70% av frågorna, men 12-åringarna har rätt på ca 80% av frågorna och dom är 9 år yngre än mig!! Det börjar nog bli dags att bättra på din allmänbildning snart. Å andra sidan handlar de flesta frågorna om ämnen man kunde som allra bäst då man gick i mellanstadiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BobbyH Postad 20 Maj , 2007 Rapport Share Postad 20 Maj , 2007 Cool, förlåt mig för att jag inte riktigt vet vem av dom där 60 som var Klara, men dom flesta var rätt så sköna att festa med. Bobby som är polare med Markus och Martin osv? Vi kom hem igår kväll vid 22 typ, jag var helt slut och däckade I princip direkt. Jävligt rolig sista kväll i Prag, längesen jag snackat med så mkt folk under en kväll (och ni vet att jag är bra på att prata). Hade kommit ner lite fler från Lund och nått gäng från göteborg så det var bra surr hela natten. Lite öm i halsen av absint shotsen även fast vi bara tog 2-3. Ska försöka samla ihop lite bilder över msn och lägga upp när jag hinner. Japp rätt bobby, klart dom är sköna att festa med. Har lärt dom allt jag kan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 20 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 20 Maj , 2007 Japp rätt bobby, klart dom är sköna att festa med. Har lärt dom allt jag kan Hehe bra, vi lärde dom en del också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 21 Maj , 2007 Rapport Share Postad 21 Maj , 2007 I kväll ska jag tydligen vara bounty på GNUF. Gnuff gnuff på er. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 21 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 21 Maj , 2007 Första vardagen man vaknar hemma på ett tag nu, så jag ska vara med och spela Gnuf racet jag med! come get me! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dksthlm Postad 23 Maj , 2007 Rapport Share Postad 23 Maj , 2007 Hoppas INGEN har missat denna underbara nagelbitare... http://www.poker.se/tv_show.php Enjoy! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 23 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 23 Maj , 2007 söta pojkar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spassio Postad 23 Maj , 2007 Rapport Share Postad 23 Maj , 2007 mkt söta men molle tkr jag e sötast:-P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
arsenalrulez Postad 24 Maj , 2007 Rapport Share Postad 24 Maj , 2007 Ni lirar väl ikväll så jag kan få lite bounties, behöver finansiera elitloppet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Morbo Postad 25 Maj , 2007 Rapport Share Postad 25 Maj , 2007 Woa, länge sen man skrev. Inte hänt särskilt mycket sen monte carlo, stannade ju hemma från paris och så. Blivit en del livegrind på cosmopol och nu senaste veckan har jag kommit igång med nätspelet igen. Det vankas några fina liveturneringar nu, först elitloppsturnering på sviten för 5k imorrn, sen SM på cosmopol i början av juni och direkt därefter midnight sun i helsingfors eller team hink open som den också kallas. Synd att man missar wsop igen, man blir ju lite dämpad när man hör alla surra om vegas hit och dit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Morbo Postad 25 Maj , 2007 Rapport Share Postad 25 Maj , 2007 Ni lirar väl ikväll så jag kan få lite bounties, behöver finansiera elitloppet Ska spela liveturnering idag men om jag bustar tidigt (händer väl 9 av 10 ) så är jag på iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 26 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 26 Maj , 2007 Lollipoopoo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 26 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 26 Maj , 2007 Elitloppet, bakis, turnering på sviten...ut ikväll. Gambler har du Losec? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 26 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 26 Maj , 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 26 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 26 Maj , 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Doubleofaces Postad 26 Maj , 2007 Rapport Share Postad 26 Maj , 2007 varför alla dessa mynt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
unreal Postad 26 Maj , 2007 Rapport Share Postad 26 Maj , 2007 ikväll = igårkväll x 10 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 26 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 26 Maj , 2007 ikväll = igårkväll x 10 Bakeeisss fan att jag e så spelberoende så jag vill spela svitenturneringen, hoppas jag bustar innan 12 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pisak84 Postad 26 Maj , 2007 Rapport Share Postad 26 Maj , 2007 grym fotograf team gnuf, det ska ni ha props för! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Morbo Postad 27 Maj , 2007 Rapport Share Postad 27 Maj , 2007 grym fotograf team gnuf, det ska ni ha props för! mm ramzi är verkligen hopplös alltså.. in other news, jag lyckades shippa 100rebuyen på stars nyss. blev deal för $28k, smaskens! hade nästan glömt hur det är att vinna coinflips samt en och annan 40-60... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 28 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 Maj , 2007 Snyggt Sebbe! Jag tror det här va startskottet för sommarens good run. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thrasher Postad 28 Maj , 2007 Rapport Share Postad 28 Maj , 2007 sjuka morbo, hur ska du inte vinna hoppas man får se dig dinga lite mer storgrejjer i framtiden då, ni boys förtjänar det ju ser att ramz jobbar hårt i million också, bara dinga den Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts