Gå till innehåll

Problem med Visa Eleectron?


Erixxxon

Recommended Posts

Tjena! Första inlägget för mig får handla om Everest Poker. Det är så att jag har ett Visa Electron kort och skulle för första gången testa sätta in lite pengar, men då står det att de inte kan validera mitt kort?

Är det någonting med att det är Visa Electron eller vad är det annars för fel?

Kan man isf ta ut pengar till kortet iaf eller funkar inte det heller? Mvh Erixxxon

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom du inte får några svar kan jag väll komma med ett generellt svar om visa Electron.

 

Det är väldigt få pokerskiter som tar Visa Electron (dock finns det några), Om du är gammal nog för att skaffa ett riktigt VISA så gör det eller så använder du andra online tjänster för att flytta pengar.

Angående Everest Poker så är det väll bara kolla vad som står på deras site eller maila dom och fråga deras support.

Om du skulle råka vara student så vill jag minnas att man får vanliga VISA utan årsavgift så länge man får CNS pengarna instatta på samma bankkonto som VISA kortet är kopplat till. Är du inte student får vi hoppas att du har råd med 225 kr om året (eller vad det nu exakt var för avgift).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att kunna göra insättningar på ditt spelarkonto med ett Visa-kort eller Mastercard måste kortet vara ett kreditkort. Du kan således inte göra insättningar med exempelvis Maestro eller Visa Electron.

 

Om du inte har tillgång till ett kreditkort rekommenderar jag dig att använda dig av NETeller istället för inköp till och uttag från ditt spelarkonto.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...