Klyka Postad 13 Januari , 2007 Rapport Share Postad 13 Januari , 2007 Mitt pokerstove säger att det är expired eller nåt i den stilen o att jag måste ladda ned en ny kopia på deras site. Men den tycks ligga nere. Flera andra på 2+2 verkar ha haft samma problem med poker stove i dagarna. Funkar era? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MacDaddy Postad 13 Januari , 2007 Rapport Share Postad 13 Januari , 2007 nej, går inte downloada heller, iaf inte för moi. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mattzon Postad 13 Januari , 2007 Rapport Share Postad 13 Januari , 2007 Hade samma sak som du men när jag gick till hemsidan så fungerade den. Sidan kanske bara ligger nere tillfälligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr Zero Postad 13 Januari , 2007 Rapport Share Postad 13 Januari , 2007 Fick samma meddelande för ett par dagar sedan. Då fungerade hemsidan som sen skulle. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cOP Postad 13 Januari , 2007 Rapport Share Postad 13 Januari , 2007 Någon som har en server kan väl lägga upp ny versionen för nerladdning. Borde vara tillåtet då det är ett gratisprogram? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ah_derka Postad 13 Januari , 2007 Rapport Share Postad 13 Januari , 2007 Kukade ur för mig med.. http://www.pokerstove.com låg nere för mig med. Googlade -> hittade någon annan sida -> kontrollerade filstorlek -> laddade ner - är nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 13 Januari , 2007 Rapport Share Postad 13 Januari , 2007 Citerar mig själv Pokerstove fungerar inte längre och sajten är nere. Någon som fick hem den nya versionen och kan spegla? Fanns en länk på 2+2 innan men den är död nu också. Edit: Hittade länk på http://drn.digitalriver.com/product.php%5Bid%5D83673%5BSiteID%5Ddriverguide Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 13 Januari , 2007 Rapport Share Postad 13 Januari , 2007 Någon som har en server kan väl lägga upp ny versionen för nerladdning. Borde vara tillåtet då det är ett gratisprogram? Det är inte tillåtet att lägga upp hur som helst. http://www.headsupclub.com/aprock/2006/12/minor-pokerstove-update/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 13 Januari , 2007 Rapport Share Postad 13 Januari , 2007 Det stod väl att man överskridit sin tillåtna uppladningskvot för dagen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gahlster Postad 14 Januari , 2007 Rapport Share Postad 14 Januari , 2007 Det stod väl att man överskridit sin tillåtna uppladningskvot för dagen? Jo, vill minnas att det stod så när jag försökte ladda ner det första gången. Andra gången var det lugnt, kommer dock inte ihåg tidpunkten då jag laddade ner det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts