Gå till innehåll

Memory - Lås!!


Memory

Recommended Posts

Såg precis skummaste filmen på länge:

Roy Arnie har en dröm. En dag skall han ha sin egen cirkus och göra succé i hela världen. Nyckeln till hans dröm heter Jimmy, en knarkberoende cirkuselefant som döljer en värdefull hemliget. Men en kväll går allt snett, Jimmy blir helt galen och rymmer från cirkusen. Roy Arnie och hans ruffiga vänner tar upp jakten - men de är inte ensamma! Rabiata djurrättsaktivister, mordiska samegangsters och ett gäng fulla jägare är också ute efter elefanten. Den svårt absinessjuke Jimmys enda chans är en osedvanligt hjältemodig älg... Men kan han rädda Jimmy?

 

 

t879613_namnls.JPG

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 896
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

+$678

 

4-tablat en halvlång session på 598händer, började med att första halvtimmen torska $800 i två potter där jag hade KK. Första var mot AA så den är det inte så mycket att säga om. Sen hade vi den andra där jag set'ar floppen och försöker checkraisa men misslyckas, betar ut på turn och får omslag som jag synar. Fi hade såklart turnat in stegen...

 

Annars var det inte så mycket att nämna, gjorde nån bluff som gick vägen men utöver det var det rätt dött.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

+$650

 

Skönt att flytet håller i sig, känns verkligen inte som att jag trasslar in mig i så många stora potter längre, kanske har jag blivit lite vek men det känns ändå bra att hålla ner variansen i början på en ny limit.

 

 

Har hafft 2-3 fajter med DBrowl de senaste 10 händerna, jag har betat ut han i alla, tror inte han har färgen, ändå känns hans spel på turn lite skummt. Blev inte direkt nöjd när hjärter K kom på river men till min förvåning åkte markerna åt mitt håll...

 

Something smells rigged....

Seat 1: Se7enDe2ce ($412.00 in chips)

Seat 3: DBrowl ($383.72 in chips)

Seat 6: oshiri ($590.19 in chips)

Seat 8: MemoryOnTheEdge ($512.90 in chips)

Seat 10: Kurotora ($833.60 in chips) DEALER

Se7enDe2ce: Post SB $2.00

DBrowl: Post BB $4.00

*** HOLE CARDS ***

Dealt to MemoryOnTheEdge King of SpadesKing of Diamonds

Dealt to DBrowl 2 of Clubs2 of Diamonds

oshiri: Fold

MemoryOnTheEdge: Raise $16.00

Kurotora: Fold

Se7enDe2ce: Fold

DBrowl: Call $12.00

*** FLOP *** 10 of Clubs3 of HeartsQueen of Hearts

DBrowl: Bet $20.00

MemoryOnTheEdge: Raise $65.00

DBrowl: Call $45.00

*** TURN *** 2 of Hearts

DBrowl: Check

MemoryOnTheEdge: Bet $100.00

DBrowl: Allin $302.72

MemoryOnTheEdge: Call $202.72

*** RIVER *** King of Hearts

*** SUMMARY ***

Total pot $766.44 Rake $3.00

MemoryOnTheEdge: wins $766.44

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

+$650

 

Skönt att flytet håller i sig, känns verkligen inte som att jag trasslar in mig i så många stora potter längre, kanske har jag blivit lite vek men det känns ändå bra att hålla ner variansen i början på en ny limit.

 

 

Har hafft 2-3 fajter med DBrowl de senaste 10 händerna, jag har betat ut han i alla, tror inte han har färgen, ändå känns hans spel på turn lite skummt. Blev inte direkt nöjd när hjärter K kom på river men till min förvåning åkte markerna åt mitt håll...

 

Something smells rigged....

Herregud vilken fisk, orka syna din raise på flop med 2 outs.. Rätt åt han :D
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

+$265

 

En svängig session där jag var lite okoncentrerad de första 45min, bluffade bl.a. bort ~2 inköp vilket verkligen inte är likt mig. Efter det satte jag på lite soft musik som lugnade ner mig, slutade på lillplusset vilket jag faktiskt är nöjd över.

 

 

Stabil månad än så länge, dock inga "madplussdagar", får hoppas att det håller i sig.

 

1/7: -------

2/7: +$512 i rb

3/7: +$343

4/7: +$410

5/7: +$784

6/7: +$401

7/7: +$680

8/7: +$385

9/7: +$678

10/7: +$915

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Igår blev det inte något spel då jahg var ute och grillade hela kvällen.

 

Tänkte ta en sessioen nu, men jag hann bara öppna upp fem bord innan jag kände att jag var rätt trött och inte orkade hålla upp aggresiviteten så tyckte det var lika bra att stänga ner dem igen.

Men blev iaf. +$150, helt okej för 15min. =)

 

1/7: -------

2/7: +$512 i rb

3/7: +$343

4/7: +$410

5/7: +$784

6/7: +$401

7/7: +$680

8/7: +$385

9/7: +$678

10/7: +$915

11/7: --------

12/7: +$150

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du vet att dina resultat är SJUKA :mrgreen: Keep running good ;-)

Tack så mycket, hehe jo jag vet att de är rätt sjuka, det lustiga är att jag inte har spelat så jätte mycket heller. Är iaf. inte ofta man inte har en backdag under en halv månad. När jag tänker efter backade jag ~$400 under en session, men tog igen det två timmar senare... ;-)

 

Wow, fina resultat! När du skriver ut dina resultat får du gärna skriva totalt för månaden också så man slipper räkna själv. :-D Hoppas du fortsätter å plussa!

ty, okej ska göra så framöver.

 

 

Totalt i Juli +$5258 på 6022 händer

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att ni ska få en uppfattning vilken rush det här är för mig så tänkte jag lägga upp en graf över alla mina trackade händer.

 

Den ändringen jag har gjort i mitt spel (förutom att gå upp på NL400) är att dra ner på antal bord till max 5st, förut spelade jag oftast 8st och ibland under bonusar 13-16st bord.

iom. det så har mina stats förbättrats avsevärt, förut låg jag på ungefär 17/12 och nu när jag spelar mitt "A-game" så ligger de runt 21/18.

 

Men men, det här kan ju ändras ganska fort, och har man lite motgångar vet man ju aldrig vad som händer...

 

rushac1.th.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att ni ska få en uppfattning vilken rush det här är för mig så tänkte jag lägga upp en graf över alla mina trackade händer.

 

Den ändringen jag har gjort i mitt spel (förutom att gå upp på NL400) är att dra ner på antal bord till max 5st, förut spelade jag oftast 8st och ibland under bonusar 13-16st bord.

iom. det så har mina stats förbättrats avsevärt, förut låg jag på ungefär 17/12 och nu när jag spelar mitt "A-game" så ligger de runt 21/18.

 

Men men, det här kan ju ändras ganska fort, och har man lite motgångar vet man ju aldrig vad som händer...

 

rushac1.th.jpg

Trodde det var omöjligt att rusha på ipoker. Är back 7 buyins på 1.3k händer på ipoker. Dela med dig plzz?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjukt najs rush :D! Fortsätt jobba!

ty, GL själv.

 

Trodde det var omöjligt att rusha på ipoker. Är back 7 buyins på 1.3k händer på ipoker. Dela med dig plzz?

 

:evil: :evil: :evil: vart köper man rigg?

 

Jag brukar alltid skicka ett mail innan man börjar på en ny sajt. t.ex. så skickade jag ett till riggamig@expekt.com där jag förklarade att om jag inte inte rushar under de närmaste 10k händerna lämnar jag dem direkt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...