stalmannen Postad 12 Januari , 2007 Rapport Postad 12 Januari , 2007 Vilka bonusar är lättast att cleara om man spelar NL 20 SH? Jag har sökt halva natten på olika pokerrum vem som har de mest lämpliga bonusarna men det är svårt... Och ja, jag har kollat bonuswhores.com... Vore tacksam för hjälp av någon som vet... Citera
DaPine87 Postad 12 Januari , 2007 Rapport Postad 12 Januari , 2007 Vilka bonusar är lättast att cleara om man spelar NL 20 SH? Jag har sökt halva natten på olika pokerrum vem som har de mest lämpliga bonusarna men det är svårt... Och ja, jag har kollat bonuswhores.com... Vore tacksam för hjälp av någon som vet... Kolla bonuswhores forum, vet dem inte där så vet dem inte här... Citera
Draejutmig! Postad 12 Januari , 2007 Rapport Postad 12 Januari , 2007 Har en vän som spelar NL 25 och han signade upp på Partypoker och jag satt bredvid och spelade när han lirade. Han satte in så han fick full bonus på $100. Även på nl 25 måste jag säga att det gick ruskigt fort att cleara. Vi spelade ett par timmar, vet inte exakt hur länge men bonusen clearades. Kan tillägga att han spelade fyra bord samtidigt, då clearas den snabbare. Men jag tror nog att Partypoker lär ha den bästa signupbonusen för nl lowlimit spelare, rätta mig om jag har fel någon. Citera
MBengtsson Postad 12 Januari , 2007 Rapport Postad 12 Januari , 2007 Partypoker räknar ju alla händer som går till flopp som raked i bonusräkningen. De flesta andra sajter kräver en minirake för att händerna skall räknas och i vissa fall blir det närmast omöjligt att klara bonusen på lägre nivåer. Tycker detta framgår ganska bra på bonuswhores även om dom ibland överdriver svårghetsgraden lite grann. Mina erfarenheter säger att PartyPoker är absolut enklast att fixa bonus hos. (har spelat på 8-10 ställen och läst om i princip varenda sajt innan jag börjat hora). Sedan är ju betydelsen av "mest lämplig bonus" och "lättast att cleara" väldigt individuell. Vill man sätta in 500 och få 250 i bonus efter 40 timmars spel, eller vill man sätta in 100 och få 100 i bonus efter 10 timmars spel... smaksak och beroende på plånbok vad man anser bäst. Lättast att cleara kan ju vara en 20%-are som i sammanhanget känns ointressant... Citera
owster Postad 12 Januari , 2007 Rapport Postad 12 Januari , 2007 Partypoker räknar ju alla händer som går till flopp som raked i bonusräkningen. De flesta andra sajter kräver en minirake för att händerna skall räknas och i vissa fall blir det närmast omöjligt att klara bonusen på lägre nivåer. Tycker detta framgår ganska bra på bonuswhores även om dom ibland överdriver svårghetsgraden lite grann. Mina erfarenheter säger att PartyPoker är absolut enklast att fixa bonus hos. (har spelat på 8-10 ställen och läst om i princip varenda sajt innan jag börjat hora). Sedan är ju betydelsen av "mest lämplig bonus" och "lättast att cleara" väldigt individuell. Vill man sätta in 500 och få 250 i bonus efter 40 timmars spel, eller vill man sätta in 100 och få 100 i bonus efter 10 timmars spel... smaksak och beroende på plånbok vad man anser bäst. Lättast att cleara kan ju vara en 20%-are som i sammanhanget känns ointressant... Potten måste bli över $1 dvs 0.05c i rejk för att det ska räknas som en rejkad hand party om jag inte minns fel. Citera
Recommended Posts