Gå till innehåll

ps3 vs wii


Goose_strike

Recommended Posts

tar utan tvekan ett ps3.. rörelse skiten på wii är ju kul ett tag men blev uttråkad av det hittills dåliga spelutbudet..orkar inte vänta..så sålde mitt wii

 

tänk ps2 och gamecube istället..skapligt lätt val i så fall..o så mycket har inte hänt till denna nya uppdatering från de båda consolskaparna

 

 

och videon gjorde valet ännu lättare.. sådan där tjejer som tror de är så snygga o sexiga utan att va det är ju bland det värsta som finns

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ps3 är väl sisådär mer är dubbelt så dyr? Visst ps3 äger i grafik känsla och c/o, wii är kul om man är några stycken eller har fest mm, ps3:an kan du tillskillnad från wii:et spela ensam.. (klart det går att lira wii ensam men inte så kul att stå ensam och boxas mot tv:n hela tiden)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag väljer wii 7 dagar i veckan!

Underbart med lite nytänkande.

PS3/Xbox360 är ju precis som sina föregångare, men med bättre grafik =boooring!

Då kan man lika gärna lira på PC:n.

 

Att folk är så jävla grafikfixerade kan jag inte begripa; det är spelglädjen som räknas ju.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

PS3 är för hardcore gamers som gillar att gotta ner sig o bli "bäst" på alla sina spel, som gillar pixelonani, 3Dorgier och 8h spelsessioner.

 

Wii är för alla som gillar att spela med kompisar o som vill ha något nytt och fräscht.

 

 

ää..nej

 

det där var skapligt överdrivet.. sony har PES serien och TimeSplitters 2 (på ps2) är ju motsatsen till tråkigt på 4 pers..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...