Gäst Postad 10 Januari , 2007 Rapport Postad 10 Januari , 2007 Fi är en duktig regular på Stars $60 SnGs. Inga direkta reads dock men jag tror han kan vara lite tiltad. Jag har fått för mig att min re-steal HD ibland kan vara i lösaste laget. Det här spelet är standard för mig men det kanske är för aggressivt? Poker Stars No Limit Holdem Tournament Blinds: t50/t100 7 players Converter Stack sizes: UTG: t3210 UTG+1: t1750 MP1: t1645 CO: t2425 Button: t1415 Hero: t1405 BB: t1650 Pre-flop: (7 players) Hero is SB with 6:club: 6:spade: 3 folds, CO raises to t300, Button folds, Hero raises all-in t1405 Citera
Olyckan_77 Postad 10 Januari , 2007 Rapport Postad 10 Januari , 2007 Allt hänger i mina ögon på statsen för FI. Men en normal fi som ganska frekvent betar först in från knappen har nog ganska hög fe, han kan ha lite vad som helst. FE för mig skulle i vart fall vara ganska hög... Om du däremot rai från bb tidigare i denna session minskar nog FE. Citera
matte med slice Postad 10 Januari , 2007 Rapport Postad 10 Januari , 2007 Är han på tilt kan du säkert få syn av händer i hans raise HD som han inte borde syna med och då borde du ju vara marginell favorit. Hans raise HD är också kanske vidare än den borde vara om han är på tilt och det finns ju FE så det ser väl helt ok ut att trycka här. //Matte Citera
eurythmech Postad 10 Januari , 2007 Rapport Postad 10 Januari , 2007 Är en duktig regular verkligen så ofta på tilt? Spelet ser då okej ut i mitt tycke... Citera
Gäst Postad 10 Januari , 2007 Rapport Postad 10 Januari , 2007 Är en duktig regular verkligen så ofta på tilt? Nej, jag menade typ att han blivit rätt brutalt utklonkad i andra SnGs och det finns en viss tiltrisk Citera
eurythmech Postad 10 Januari , 2007 Rapport Postad 10 Januari , 2007 Nej, jag menade typ att han blivit rätt brutalt utklonkad i andra SnGs och det finns en viss tiltrisk menar att du kanske inte ska hoppas på det =) Citera
Gäst Postad 10 Januari , 2007 Rapport Postad 10 Januari , 2007 menar att du kanske inte ska hoppas på det =) Ah, nej det var inget jag hade i åtanke när jag spelade handen heller. Skrev det mest för att jag typ aldrig har några som helst reads när jag spelar och nu var jag lite stolt när jag väl snappat upp något Citera
eurythmech Postad 10 Januari , 2007 Rapport Postad 10 Januari , 2007 Hehe, jag förstår. Snyggt =) Citera
Recommended Posts