TotalFarsa Postad 14 Februari , 2005 Rapport Postad 14 Februari , 2005 Som sagt... Om det är nån som har en riktigt skön länk till en sida där man kan norpa avatarer så får du gärna dela med dig... Är ju så rasande avundsjuk på alla pf:are som hånar mig med sina underfundiga avatarer /TF Citera
erbus Postad 14 Februari , 2005 Rapport Postad 14 Februari , 2005 Som sagt... Är ju så rasande avundsjuk på alla pf:are som hånar mig med sina underfundiga avatarer /TF LÄTT, gör så här.. ta en bild av dig själv , lägg upp den.. ALLA undrar VAD det är du har lagt upp /A Citera
TotalFarsa Postad 14 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 14 Februari , 2005 Som sagt... Är ju så rasande avundsjuk på alla pf:are som hånar mig med sina underfundiga avatarer /TF LÄTT, gör så här.. ta en bild av dig själv , lägg upp den.. ALLA undrar VAD det är du har lagt upp /A Jaja, poke, bara för att du har gjort så behöver ju inte betyda att jag vill göra det Kom igen nu! Nån måste ju veta nåt bra ställe att leta avatarer på!!! /TF Citera
erbus Postad 14 Februari , 2005 Rapport Postad 14 Februari , 2005 Kom igen nu! Nån måste ju veta nåt bra ställe att leta avatarer på!!! /TF jag tar med kameran i morgon så löser vi detta /A Citera
eurythmech Postad 14 Februari , 2005 Rapport Postad 14 Februari , 2005 Avatar och avatar, googla efter bilder du gillar, beskär/förminska, och presto! Citera
TotalFarsa Postad 14 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 14 Februari , 2005 Tror du kan hitta lite "matnyttigt" i denna tråd.http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=4818 Tackar o bockar!!! Joker500 = dagens hedersknyffel... Pokemon67 = dagens silverfisk... /TF Citera
Recommended Posts