sorkenkk Postad 10 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 10 Januari , 2007 Sjukt vad lätt ni gör det för er. Era korta kommentarer som Macromans ovan är ju svåra att lägga. Skriv VAD som är uselt med spelet istället. Forumdelen heter handanalys inte handbedömning. Citera
ackeman Postad 10 Januari , 2007 Rapport Postad 10 Januari , 2007 Uselt spel säger jag. Jag hade aldrig följt med alla gator. Höj floppen. Låt honom ta de tuffa besluten istället för att agera calling station. Mot en sån här spelare kan man vinna mycket pengar. Och mot dig oxå. Bara att träffa floppen och sen dubbla upp. Citera
sorkenkk Postad 10 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 10 Januari , 2007 Uselt spel säger jag. Jag hade aldrig följt med alla gator. Om du nu sätter honom på tom hand borde du istället raisa på turn om du ändå är beredd att syna ner honom. Låt honom ta de tuffa besluten istället för att agera calling station. Mot en sån här spelare kan man vinna mycket pengar. Och mot dig oxå. Bara att träffa floppen och sen dubbla upp. Du snackar om uselt spel och säger sen att jag ska raisa turn om jag sätter honom på bluff? Turnkortet är ju perfekt. 2:a och spader är oftast vinnande på rivern om jag skulle ha fel om readen, kanske även ess/kung. Sen blev jag helt ställd när han pottade ut rivern. Det känns inte riktigt som han försöker få betalt utan vill att jag ska lägga en skaplig hand, vilket han då äntligen förstått att jag har, eller åtminstone representerar att jag har. Hade även koll på hur han spelade sina nötter förrut, så även om många pottar rivern med stål för att få det att se ut som en bluff så var jag rätt säker på att den här killen inte gjorde det då han varit sjukt passiv innan med bra händer. (Skitbra taktik) Citera
tamtaram Postad 10 Januari , 2007 Rapport Postad 10 Januari , 2007 Att syna på alla gator är knappast LAG, snarare Loose Passive... Citera
sorkenkk Postad 10 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 10 Januari , 2007 Att syna på alla gator är knappast LAG, snarare Loose Passive... Så en LAG kan inte variera sig då? PT säger LAG i alla fall. Citera
tamtaram Postad 10 Januari , 2007 Rapport Postad 10 Januari , 2007 Så en LAG kan inte variera sig då? PT säger LAG i alla fall. jovisst kan man variera sig men det bidrar knappast till några lag-poäng Citera
GG Postad 10 Januari , 2007 Rapport Postad 10 Januari , 2007 Har du ens rätt att yttra dig efter du och dina polares pinsamma försök till att vara roliga genom att starta eran dagbok och lägga upp fejkade HH's? Dels var jag som gyre sa inte ens med när dagboken skapades, och dels har jag inte lagt upp en enda fejkad hh. Var tyst nu och acceptera att du spelade handen skitkasst. Citera
Recommended Posts