Gå till innehåll

NLT - Trn, 13/2, Online, post-game snack!


QoS

Recommended Posts

  • Svars 53
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jojopoker idag igen då...

Först går det hur bra som helst, efter att ha vunnit nästan 2K i första handen med turnad kåk mot nåt som antagligen var en turnad triss.

 

Sen torskar jag 4/5 av stacken i en sån där pott som man inte kan göra nåt åt. KQ mot 33, floppen KQ3 och precis sådär lagom stora stackar så det inte går att släppa topp-tvåparet.

 

Efter det dubblade jag mot QoS, som inte har nån foldknapp när han gått in i en pott. Han minihöjer från tidig position, jag synar på knappen med 99. Floppen är 3 låga kort, han smackar på såklart och jag ställer in. QoS låtsas tänka ett tag och sen trycker han på synknappen med AK ;)

 

Sen spelar jag bort en tusing på ett par konstiga syner i dålig position och sista handen får jag in allt preflop med AQ mot A8. A8 floppar paret och turnar ett flushdrag, så det blev tack och adjö väldigt tidigt ikväll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

själv så satt man bara och väntade på att QoS skulle åka ut...så att man själv skulle kunna lämna bordet :D

 

nää, det fortsatte på samma sätt som det gjort under dagen..

 

fick oftast inget, och när jag fick något så hade minst en mkt bättre :cry:

 

och ingen gick på mina försök till bluffar *hehe*

 

en vanlig kväll helt enkelt!

 

/A

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Första pf.nu online blev bland de sämre turneringar jag spelat, får väl skylle på det där jävla Lost på 4:an :) ..

 

Spelade kasst, gjorde dåliga syner, var mer lättläst än "max kaka", och avslutade snyggt med att gå all in med TT, få syn av A6 och sedan få floppen AA6 :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...