Scofield Postad 7 Januari , 2007 Rapport Postad 7 Januari , 2007 Spelade NHL06 tidigare idag på PC och allt va bra, när jag sen senare nu på kvällen kände för att spela lite som en paus från pokern så gick allting i ultrarapid. Kollat match-hastighet och den är inställd som vanligt, alla inställningar är som innan också vet inte vad det är som har hänt. Nån som är duktig på datorer som kanske vet. Citera
Plala Postad 8 Januari , 2007 Rapport Postad 8 Januari , 2007 Har haft samma problem med fifa 06 + 07 samt nhl 06. För mig så går det som det ska ett tag för att sedan bli långsamt i någon halvminut. Sedan fortsätter det att växla fart. Detta uppstod efter att jag haft datorn i ett par månader. Har frågat på en massa dataforum men inte hittat någon lösning. Det enda jag vet är att processorklockan går ner på halvfart när detta sker. Antagligen för att förhindra överhettning. Ett tips jag fått är att rengöra datorn. Tyvärr så vet jag inte hur jag ska öppna datorn. Har en bärbar acer. Konstigt nog så händer det bara på ovan nämnda spel. Har spelat många andra nya krävande spel men detta fel har aldrig uppstått. Skriv gärna en lösning om du hittar någon. Citera
Recommended Posts