urmy Postad 3 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 3 Mars , 2007 Bah tilt, nu ser man ju inte hela grafen, posta fel länk. Här kommer hela iaf Citera
urmy Postad 3 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 3 Mars , 2007 Jahapp, clearade bonusen idag iaf på 225 dollar, låg en 500 upp för sessionen men fick en hel del tunga utdragningar så jag tiltade bort hela vinsten. Slutade BE iaf, och sen + 225 för bonusen vilket iaf var skönt. Snart dags att börja skotta nl400, BR ligger på 11,7k. Citera
Luap Postad 4 Mars , 2007 Rapport Postad 4 Mars , 2007 Jag tror att någon spydde igår. Får man en officiell kommentar? Citera
DaPine87 Postad 4 Mars , 2007 Rapport Postad 4 Mars , 2007 Jag tror att någon spydde igår. Får man en officiell kommentar? haha så tankad som han verkade vara när jag snackade med han på msn så lär det blivit ett antal spyor Citera
urmy Postad 4 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 4 Mars , 2007 Haha ingen kommentar om gårdagen, blev lite väl överförfriskad Hur som helst, mest lyckade dagen idag någonsin faktiskt. Iofs har jag nog spelat en 8-9 timmar varav 8 timmar var nl200 där jag slutade med ett pluss på 200 dollar. Var tvungen att ta guld vip på bestpoker så att jag kunde spela kvällens turnering, vilket jag tillslut lyckades med. Dock så åkte jag på 32a plats av ca 50 startade, kanske inte den bästa insatsen jag gjort, men Krille såg till att komma 2a! Hade 25% i honom, så jag fick 380 dollar av honom för det, tack som fan! Hur osm helst, rullen är ju rätt hyfsad nu för nl400, så jag skottade lite på 3 bord samtidigt som krille spelade turneringen, efter en timmes skottning så kunde jag konstatera att jag hade plussat 1,1k. Fick några feta potter när jag drog set och hade flyt, skönt! Största plusset någonsin i min karriär idag. +$1674 humöret är på topp, rullen ligger på $13,4k Ska nog kliva upp helt på nl400 snart, wish me luck! Citera
Luap Postad 4 Mars , 2007 Rapport Postad 4 Mars , 2007 Haha ingen kommentar om gårdagen, blev lite väl överförfriskad Hur som helst, mest lyckade dagen idag någonsin faktiskt. Iofs har jag nog spelat en 8-9 timmar varav 8 timmar var nl200 där jag slutade med ett pluss på 200 dollar. Var tvungen att ta guld vip på bestpoker så att jag kunde spela kvällens turnering, vilket jag tillslut lyckades med. Dock så åkte jag på 32a plats av ca 50 startade, kanske inte den bästa insatsen jag gjort, men Krille såg till att komma 2a! Hade 25% i honom, så jag fick 380 dollar av honom för det, tack som fan! Hur osm helst, rullen är ju rätt hyfsad nu för nl400, så jag skottade lite på 3 bord samtidigt som krille spelade turneringen, efter en timmes skottning så kunde jag konstatera att jag hade plussat 1,1k. Fick några feta potter när jag drog set och hade flyt, skönt! Största plusset någonsin i min karriär idag. +$1674 humöret är på topp, rullen ligger på $13,4k Ska nog kliva upp helt på nl400 snart, wish me luck! Varsågod och good luck! Jag hejar på dig! Citera
XaaL Postad 4 Mars , 2007 Rapport Postad 4 Mars , 2007 Har 150 händer på dig ifrån Evererst och råkade titta in i din dagbok idag Det har ju gått riktigt bra för dig på senaste! PTBB/100 på 20! Vilken härlig rush ! Lycka till så ses vi på everest om du inte sticker i från NL200 snart... Salan heter jag där, du känner igen mig genom att jag ofta har dubblat För övrigt kanske jag också skulle lägga upp en dagbok.... Citera
urmy Postad 4 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 4 Mars , 2007 Kul! Ska spana igenom min databas och se vad jag har för stats på dig För övrigt så har jag nu börjat lira på bestpoker då det finns en del bananer där samt att spelet är väldigt nice, dock något tuffare än everest då spelarna inte är lika passiva där som på everest. Får se hur länge jag stannar på nl200, har rulle och är riktikgt sugen på nl400, så jag kommer väl skotta där dom närmsta dagarna. Kommer tillbaka till everest när de finns någon reload eller när jag gular på bestpoker Citera
XaaL Postad 5 Mars , 2007 Rapport Postad 5 Mars , 2007 Kul! Ska spana igenom min databas och se vad jag har för stats på dig För övrigt så har jag nu börjat lira på bestpoker då det finns en del bananer där samt att spelet är väldigt nice, dock något tuffare än everest då spelarna inte är lika passiva där som på everest. Får se hur länge jag stannar på nl200, har rulle och är riktikgt sugen på nl400, så jag kommer väl skotta där dom närmsta dagarna. Kommer tillbaka till everest när de finns någon reload eller när jag gular på bestpoker Nice! Du skrev tidigare att du fick en del rakeback. Vart får du den? Inte everest eller hur? De här "bananerna" från bestpoker, är det rakeback? Citera
urmy Postad 5 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 5 Mars , 2007 RB hade jag när jag lirade på Full Tilt, vilket jag inte gör längre. Har varken RB på everest eller bestpoker då jag inte tror att det är möjligt, däremot så har bestpoker en bonus som jag håller på att cleara, min "banan" För övrigt så ligger jag i top 10 för mest vunnet för gårdagen, söndagen. Ligger på plats 9, gå in på http://www.bestpoker.com och kolla kolumnen till höger, där hittar du mitt nick GIFMEPOT Massa plugg å skit nu, vet inte hur mkt jag kommer kunna spela denna vecka. Peace out! Citera
XaaL Postad 5 Mars , 2007 Rapport Postad 5 Mars , 2007 RB hade jag när jag lirade på Full Tilt, vilket jag inte gör längre. Har varken RB på everest eller bestpoker då jag inte tror att det är möjligt, däremot så har bestpoker en bonus som jag håller på att cleara, min "banan" För övrigt så ligger jag i top 10 för mest vunnet för gårdagen, söndagen. Ligger på plats 9, gå in på http://www.bestpoker.com och kolla kolumnen till höger, där hittar du mitt nick GIFMEPOT Massa plugg å skit nu, vet inte hur mkt jag kommer kunna spela denna vecka. Peace out! Ok, tack för infon! Inte illa! Har du vunnit 7,5 inköp på NL200 ? Hur mycket har du lirat? Citera
urmy Postad 5 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 5 Mars , 2007 Lirade som fan igår, men plussade inte så mkt på nl200. Var istället uppe å skottade på nl400, så 1,1k kom från nl400. Har börjat köra nl400, dippar jag under 12k går jag tillbaka till nl200 igen, vilekt alltså ger mig ca 3½ inköps marginal. Hoppas på klonk dårå Citera
XaaL Postad 5 Mars , 2007 Rapport Postad 5 Mars , 2007 Lirade som fan igår, men plussade inte så mkt på nl200. Var istället uppe å skottade på nl400, så 1,1k kom från nl400. Har börjat köra nl400, dippar jag under 12k går jag tillbaka till nl200 igen, vilekt alltså ger mig ca 3½ inköps marginal. Hoppas på klonk dårå Nice lycka till med det! Själv gnetar man kvar på NL200. La upp en dagbok idag http://pokerforum.nu/forum/showthread.php?p=597349&posted=1#post597349 Citera
urmy Postad 5 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 5 Mars , 2007 Jag såg det, ska se till att följa den Citera
urmy Postad 5 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 5 Mars , 2007 Inget bra spel idag, nästan pinsamt faktiskt! Borden var sådär, hade förväntat mig några fler fiskar kanske, men man kan inte få allt För övrigt var det nl400 som grindades, 3 bord, samt ett nl200 bord Backade inte som tur var, fast jag ofta var ner. Vinsten blev iaf 221 dollar under 1½ timmes session. Får se om jag skottar lite till inatt, annars blir det väl skolarbete och sedan sova Over and out! BR: 13,5k Citera
urmy Postad 7 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 7 Mars , 2007 Tråkiga sessions händer alla, här kommer min Spelade 1½ timme och var back redan 750 då, tilt? Floppar nötpipan, blir utdragen av set. Senare floppar jag top2, blir utdragen av färgen. Blir även sedan översettad några händer senare. Poker suger ibland, men man msåte lära sig att bita i sura äpplet någon gång. Lite mer lir, och slutade totalt ner 1200 för dagen. Inte bra skit, men nu har jag haft riktigt mkt klonk ett tag, skönt att se att man är mänsklig iaf BR: 12,5k Ska nog se till att hålla mig på nl200 ett tag, ser till att jobba upp rullen igen och hittar tillbaka lite till mitt spel. Har 7,7k PP kvar på min 1k bonus, ska försöka klonka hem den nästa vecka då jag är ledig från skolan hela veckan, projektvecka Aja, seg session, men smällar får man leva med. Mvh en något sargad Anders Edit: Såg att jag ändå var 2,5k upp för månaden, är väl ett litet plåster på såren, jag har egentligen ingen anledning alls att vara besviken på migsjälv. Aja, målet är väl att ta 7k denna månad, får hoppas det går. Citera
urmy Postad 9 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 9 Mars , 2007 Yeye Hade några rätt intressanta händer idag under min session hemma hos luap, tyvärr ligger dessapå laptopen så jag ska försöka fisk fram dom imorgon. ANyways, hittade rätt nice pluss idag, totalt drygt 1k, riktigt skönt! Spelet ägde rum på everest då jag inte orkade fixa PT till bestpoker, och känner helt klart att everest är min sida! Plussar galet där, så det ser väl ut som att jag tar 1k bonusen, och sedan hoppar tillbaka till everest! Men men, vänder trenden på bestpoker så vet man aldrig BR: 13,5k Citera
urmy Postad 10 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2007 Gått lite upp och ner de senaste dagarna, men rullen ligger just nu på 14k. Spelat 3 timmar på bestpoker idag, vilkade slutade i -400, men kamma hem 1k på everest igår, så det tar ju ut förlusten lite iaf. Några intressanta händer, tror jag spelar dom helt fel. Hittar jag viket här? Raisen på floppen måste väl betyda set, eller? Överpar? hittar jag viket med top 2 här? Turn borde jag kanske vika? Texas Hold'em $2-$4 NL (real money), hand #35,625,837 Table Galway, 10 Mar 2007 1:57 PM ET Seat 1: pacs81 ($223.20 in chips) Seat 2: 1ROYAL1ME ($184.50 in chips) Seat 3: GIFMEPOT [ QD,9D ] ($200.00 in chips) Seat 4: 28th_TroLL ($190.20 in chips) ANTES/BLINDS 1ROYAL1ME posts blind ($1), GIFMEPOT posts blind ($2). PRE-FLOP 28th_TroLL calls $2, pacs81 calls $2, 1ROYAL1ME bets $3, GIFMEPOT calls $2, 28th_TroLL calls $2, pacs81 calls $2. FLOP [board cards 6H,QS,9H ] 1ROYAL1ME bets $4, GIFMEPOT bets $16, 28th_TroLL bets $60, pacs81 folds, 1ROYAL1ME folds, GIFMEPOT calls $44. TURN [board cards 6H,QS,9H,8C ] GIFMEPOT checks, 28th_TroLL bets $126.20 and is all-in, GIFMEPOT gör vad, har han täckt. Här kommer en annan. Borde jag veta att han har mig slagen på floppen? Är C/R här helt fel? Själv tycker jag det? Borde bettat, men de känns som att degen tyvärr åker in hur som helst Texas Hold'em $2-$4 NL (real money), hand #35,740,932 Table Galway, 10 Mar 2007 2:25 PM ET Seat 2: 1ROYAL1ME ($265.30 in chips) Seat 3: GIFMEPOT [ KC,KD ] ($280.40 in chips) Seat 4: 28th_TroLL ($518.20 in chips) Seat 8: Strataki ($225.80 in chips) Seat 9: 25watt ($190.00 in chips) ANTES/BLINDS 1ROYAL1ME posts blind ($1), GIFMEPOT posts blind ($2). PRE-FLOP 28th_TroLL folds, Strataki folds, 25watt bets $15, 1ROYAL1ME folds, GIFMEPOT bets $44, 25watt calls $31. FLOP [board cards QD,9D,6H ] GIFMEPOT checks, 25watt bets $32, GIFMEPOT bets $100, 25watt bets $112 and is all-in, GIFMEPOT calls $44. TURN [board cards QD,9D,6H,5H ] RIVER [board cards QD,9D,6H,5H,8C ] SHOWDOWN 25watt shows [ AH,AS ] GIFMEPOT shows [ KC,KD ] 25watt wins $378 Är jag slagen? Fold? Texas Hold'em $2-$4 NL (real money), hand #35,062,878 Table Stettin, 10 Mar 2007 11:16 AM ET Seat 4: SJMARK ($102.50 in chips) Seat 5: GIFMEPOT [ KD,KS ] ($191.80 in chips) Seat 6: GavTChav ($291.40 in chips) Seat 7: The.Madness ($219.00 in chips) Seat 9: Galagora1 ($78.00 in chips) ANTES/BLINDS GIFMEPOT posts blind ($1), GavTChav posts blind ($2). PRE-FLOP The.Madness folds, Galagora1 folds, SJMARK bets $4, GIFMEPOT bets $14, GavTChav calls $13, SJMARK calls $11. FLOP [board cards 9H,JD,7S ] GIFMEPOT bets $29, GavTChav calls $29, SJMARK calls $29. TURN [board cards 9H,JD,7S,4D ] GIFMEPOT bets $65, GavTChav bets $150, SJMARK calls $58.50 and is all-in Börjar med dom, har inte haft hhs på ett tag. Se till att svara nu Citera
Memory Postad 10 Mars , 2007 Rapport Postad 10 Mars , 2007 Rätt jobbiga HHs, klipp och klistra från PT ist. Citera
urmy Postad 10 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2007 Men det var ju det jag gjorde Jo jag vet, dom ser rätt mongo ut. Citera
jojje2k Postad 10 Mars , 2007 Rapport Postad 10 Mars , 2007 http://poker-tools.flopturnriver.com/Hand-Converter.php ? Citera
Memory Postad 10 Mars , 2007 Rapport Postad 10 Mars , 2007 Men det var ju det jag gjorde Jo jag vet, dom ser rätt mongo ut. Ok. har bara importerat händer från Everest, trodde alla blev lika. ignorera min förra post... Citera
urmy Postad 11 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 11 Mars , 2007 Weej, orkade inte mer bestpoker då riggen är så på mig där, blev såklart everest! Körde nån timme nl200 och tog 300 dollar vilekt var nice, Såg sedan till att ta 830 på nl400 på ca 1 timmes skottning, riktigt skönt! HH converter ska se till att användas, kirrar de när jag är nykter. BR: 15,2k exl. bonus på bestpoker Citera
urmy Postad 12 Mars , 2007 Författare Rapport Postad 12 Mars , 2007 Woh, svettig dag idag. Har lirat nl400 endast, och en massa timmar. Backade 600 på everest, och drog över till luap och började nöta nl400 på best. 2 outad i 3 större potter de första 2 timmarna, och jag var helt pltsligt 1,2k back på CGet där, samt 215 dollar för inköpet i sunday million (som för övrigt gick åt pipan). Iaf, som värst var backet över 2k och de var inte så kul med poker ett tag. Hittade sedan ett par riktigt sköna fiskar på best och såg till att reparera lite, endast -284 dollar. Sjukt nice, trodde verklgen det skulle bli så mkt mer Korten var riktigt torra idag, skönt med rushen på slutet av sessionen. Även min grindpolare fick sin rush samtidigt också som också var ner en 4-5 inköp, och han slutade tillslut 4 inköp upp, och enligt han var det ingen slump att rushen kom när markoolio las in i playlisten Edit: Läser gärna om några åsikter om händerna på sida 8. Citera
Recommended Posts